וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - פנדורי: אלי דסה ואורלנדו סה זוכים לעדיפות

המגן הימני עשוי לחזור על חשבון דור פרץ, הפורטוגלי מועדף על פני בן בסט בגומלין מול הרומנים (ה', 20:30, ספ' 2). ארבלדזה התייחס במסיבת העיתונאים לשלומי אזולאי ואיחל הצלחה לבאר שבע

סיבוב שלישי, גומליןמחצית04/08/2016
מכבי תל אביב
    0
      פנדורי
      צילום: יוסי ציפקיס עריכה: שניר דבוש

        מכבי תל אביב מתכוננת לגומלין מול פנדורי הרומנית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית (חמישי, 20:20, ספורט 2). הצהובים מגיעים לגומלין עם יתרון מבטיח אחרי שניצחו 1:3 במשחק החוץ בחמישי שעבר, כשרק הפסד בהפרש של שלושה שערים או של שני שערים אבל בתוצאה גבוהה (2:4 ומעלה) יגרום להדחתם.

        המאמן שוטה ארבלדזה לא מתכנן שינויים גדולים מדי בהרכב ומתבלט בעיקר בשתי עמדות: דור פרץ ככל הנראה יירד לספסל ואלי דסה ישוב לעמדת המגן הימני. כזכור, מאז שנפצע דסה, פרץ הצעיר החליפו באגף הימני של ההגנה. דסה אמנם כשיר לגמרי, אך ארבלדזה עדיין מתבלט בין השניים בשל היכולת הטובה שהציג פרץ בעמדה זו מתחילת העונה. כמו כן, המאמן הצהוב מתלבט בין עדן בן בסט שצפוי לעזוב את המועדון כבר בימים הקרובים לטובת קרית שמונה, לבין אורלנדו סה שגם עתידו לא ברור במכבי. כרגע העדיפות היא לפורטוגלי, אך גם בן בסט עדיין חזק בתמונת ההרכב.

        מכבי תל אביב החלה בשיתוף פעולה עם חברת האופנה האיטלקית ארמני, שתהפוך למותג האופנה הרשמי של המועדון.

        עוד בנושא:
        טל בן חיים הבלם: "הייתי קפטן מספיק שנים בחיים שלי"
        דיווח: מכבי תל אביב העלתה את הצעתה על בירנבאום ל-1.5 מיליון דולר

        שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
        מוכן לגומלין. ארבלדזה/יוסי ציפקיס

        מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה אמר במסיבת העיתונאים: "פנדורי לא פחות טובה מאיתנו, הליגה ברומניה והנבחרת שלהם טובה מאוד. זה שהם הפסידו במשחק הקודם לא אומר שהם רעים, אלא שאנחנו טובים. אני חושב שאחרי השער הראשון היה טוב יותר, חשבנו שיהיה לנו קשר יותר ברומניה. יש לנו יתרון, אנחנו מרגישים טוב אבל אני רוצה שנשחק את המשחק הכי טוב שאפשר. אני רוצה שנשפר את הביטחון שלנו, אנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה כדי להעפיל לשלב הבא. הליגה בפתח וגביע הטוטו, אנחנו רוצים להתעסק בעצמנו ולהציג את היכולת הטובה ביותר שלנו".

        "אני חושב שבכול טורניר שהשתתפנו בו, מועדון כמו מכבי תל אביב רוצה לעשות את המיטב ולהצליח בכול מסגרת גם בליגה, בגביע הטוטו, גביע המדינה ואירופה", הוסיף הגאורגי: "תשומת הלב שלנו מרוכזת רק בזה. כדורגל הוא משחק קשה. אני אף פעם לא מתייחס לשחקנים בצורה פרטנית, נשחק עם הקבוצה הטובה ביותר שלנו ונעשה את הכול עם השחקנים הטובים ביותר, לדעתי, עבור המשחק. אני בוחר בכול משחק 11 שחקנים מתוך סגל של 24 שחקנים. יש לנו מוטיבציה גדולה, הם לא מרגישים כאילו מישהו נמצא כאן לזמן קצר. חלון ההעברות עדיין פתוח, אף אחד לא האמין שערן זהבי יילך כל כך מהר והוא עזב. נראה מה יהיה. אני רוצה לאחל להפועל באר שבע בהצלחה הערב מול אולימפיאקוס".

        על יגור פיליפנקה ושלומי אזולאי: "שלומי במצב טוב, אבל פחות טוב מאשר שאר השחקנים כרגע, כל אחד צריך להבין את המצב ולתת את החלק שלו. ייגור הגיע לקבוצה והיינו צריכים לתת לו את הזמן כדי להשתלב, הוא עדיין לא הציג את היכולת הטובה ביותר שלו. כולם מרגישים טוב יותר. שחקנים צעירים לעיתים סובלים מעליות וירידות ביכולת, אני חושב שאנחנו במצב טוב בו כולם נמצאים במגמת שיפור. המטרה שלי היא לשפר את משחק ההתקפה וההגנה שלנו".

        שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב (אמצע). ברני ארדוב
        תמיכה מאלברמן. אזולאי/ברני ארדוב

        הקפטן, גל אלברמן, הוסיף: "השינויים קורים וקרו תוך כדי תנועה, הרוח שלנו חזקה יותר מכול שינוי ואנחנו מוכנים לשינויים. אנחנו מתמודדים יפה עם האתגרים, אני חושב שכול מי שנמצא כאן מבין את מקומו. אנחנו מצליחים כרגע במבחן התוצאה, אבל רוצים לשפר את הדרך".

        חדר ההלבשה: "לפני שש שנים הייתי בערך בחצי מקבוצות הליגה כמו שכולכם חוזרים, ותראו אותי היום. הכדורגל מאוד דינמי ותלוי בעיקר בשחקנים. כל מי שנמצא פה חייב להאמין שהמצב שלו יכול להתהפך, זה מה שאני מבהיר לשחקנים שכביכול 'נמצאים בחוץ' לפי התקשורת".

        "קשה לנו להתייחס לשלב הבא כי אנחנו עדיין לא שלב, בכול אחת מהעונות הצבנו את ההעפלה לשלב הבתים כיעד. הדרך לשם לא הייתה קלה באף אחת מהפעמים שהעפלנו, אנחנו מוכנים לקשיים שמצפים לנו מחר וגם בצמד המשחקים הבאים. אנחנו מצבעים את ההוראות בצורה פשוטה, המאמן לא מבקש מאיתנו כדורגל מעולם אחר, יש כאן הבנה מלאה".

        הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, יגור פיליפנקה, אבי ריקן, גל אלברמן, נוסא איגייבור, האריס מדוניאנין, דור מיכה, טל בן חיים, אורלנדו סה.

        שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן חוגג. ברני ארדוב
        הבנה מלאה עם ארבלדזה. אלברמן/ברני ארדוב

        פנדורי הגיעה לישראל כשהיא די השלימה עם הדחתה מאירופה. הקבוצה הרומנית עסוקה בעיקר במשבר הכלכלי, כשהיא מנסה למזער נזקים עם מכירתו של מלך השערים יואן הורה. החלוץ צפוי להימכר לקוניאספור הטורקית תמורת 800 אלף יורו ולא יהיה בסגל למשחק. ביום ראשון סיימה הקבוצה ב-0:0 מול אסטרה במחזור השני בליגה,

        הרכב משוער: רזבאן סטנקה, בוגדן אונגורושאן, ניקולה ואסילייביץ', גורדאן בונוזה, קונסטנטין גרקו, פיליפ מרזליאק, אלכסנדרו ראוצה, קלאודיו וויקולץ, אובידיו הראה, מריאן פליאשקה, ארמיצ'ה אורטגה.

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully