וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים הבלם: "הייתי קפטן מספיק שנים בחיים שלי"

1.8.2016 / 6:43

שחקנים במכבי תל אביב הביעו פליאה ותרעומת על כך שהבלם לא נבחר לשמש כקפטן בהיעדרו של גל אלברמן. בן חיים דווקא היה רגוע וכאשר הסרט הוצע לו במהלך המשחק, העביר אותו לדור פרץ. ארבלדזה: "אנחנו צריכים לקנות גולים"

בלם מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
לא מתרגש מנושא סרט הקפטן. בן חיים/ברני ארדוב

מכבי תל אביב פתחה אתמול (ראשון) את הופעותיה בגביע הטוטו עם ניצחון 0:1 על מכבי פתח תקוה, כאשר שני דברים בולטים תפסו את העין במהלך המשחק. הראשון, נושא סרט הקפטן של הקבוצה והשני, העובדה שהצהובים לא היו חדים מספיק והסתפקו בשער בודד.

הקפטן הקבוע גל אלברמן נותר מחוץ לסגל וגם איתן טיבי, אשר עונד את הסרט לעיתים, לא שיחק, כך שהקבוצה נדרשה לבחור קפטן למשחק. לפני הפתיחה, הסרט ניתן דווקא לברק יצחקי, זאת למרות שהבלם טל בן חיים כן היה בהרכב והוא השחקן הכי ותיק במועדון. כאשר יצחקי הוחלף במתן חוזז הצעיר, הוא העביר את הסרט ליוסי בניון ובהמשך, לאחר שגם בניון יצא, לקח אבי ריקן את הסרט לכיוונו של בן חיים, אך הבלם העדיף להעניק אותו לדור פרץ, שעמד לצדו.

בסיום נשאל המאמן שוטה ארבלדזה על העניין והגיב: "לא ראיתי מה היה שם ואני לא מעודכן". שחקנים בקבוצה הביעו פליאה ואף תרעומת על כך שהסרט לא ניתן מלכתחילה לבן חיים. "זה לא הוגן ומעליב", אמר אחד משחקני מכבי תל אביב, "טל גדל במכבי תל אביב ונחשב היום לשחקן הכי ותיק בקבוצה. היה מקום לתת לו את הסרט בתחילת המשחק. זה היה הכי מכבד".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו
ארבלדזה: "המחצית השנייה הייתה אסון, גולסה היה איש המשחק"

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
לא ראה ולא שמע. ארבלדזה/מגד גוזני

כאשר בן חיים נשאל לגבי הנושא ולגבי החלטתו לוותר על הסרט לטובת פרץ, כשזה הגיע אליו למרות הכול, הוא נשמע נינוח: "הייתי קפטן מספיק שנים בחיים שלי. אני חושב שמגיע לדור פרץ, כשחקן צעיר של המועדון, להיות קפטן מבין הצעירים. דור יכול להיות מצוין בתפקיד הזה בשנים הבאות במכבי תל אביב".

בניגוד לסוגיית סרט הקפטן, ארבלדזה לא חשש לומר לגבי בעיית הסיומת של הקבוצה: "אנחנו צריכים שערים ושערים צריך לקנות". הגיאורגי סיפק בכך רמז עבה על כך שהוא איננו מרוצה משחקני ההתקפה שלו והיה רוצה לצרף חלוץ איכותי, כאשר ההערכות הן כי שחקן מסוג זה כבר נמצא בדרכו למועדון.

ברק יצחקי דווקא לא קיבל את הטענות על כך שיש לקבוצה קושי במציאת הרשת: "הבקענו עד עכשיו 11 שערים בשישה משחקים. זה אומר הכול. זו תפוקה יפה, לא?". על הדקות המעטות יחסית שהוא מקבל אמר החלוץ: "יש תחרות גדולה וצריך להיכנס לכושר. כאשר אקבל יותר דקות, אכנס לכושר יותר טוב. אני עובד קשה באימונים ואין לי ספק שכאשר אקבל יותר דקות, אציג יכולת טובה יותר".

יצחקי דחה טענות לפיהן תהיה לקבוצה בעיית אגו העונה, בשל עודף השחקנים הוותיקים המתחרים על אותם תפקידים: "חדר ההלבשה שלנו טוב. יש לנו אחלה חבר'ה, לא משנה מי משחק. ברור שיש תחרות בין כולם, אבל חדר ההלבשה מצוין, בדיוק כמו בעונה שעברה".

אוסקר סקאריונה סיפק 45 דקות ראשונות ופושרות ובמכבי תל אביב אמרו: "אלה 45 דקות ראשונות שלו והוא כבר הראה ניצוצות. אנחנו לא מודאגים לגביו. הוא ייתן את שלו כשייכנס לכושר משחק אופטימלי".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully