וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר ינחת בארץ בחמישי, הפועל ירושלים תוכל להירשם לליגה?

3.8.2016 / 16:54

הרכש הנוצץ של סגנית האלופה יגיע יחד עם משלחת כוכבי NBA אותה מארגן עומרי כספי. יושב ראש האיגוד על המאבק מול פיב"א: "הבאתו לא תכריע, אלא רק אם יהיה הסדר בין פיב"א ליורוליג"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

הרגע לו חיכו אוהדי הפועל ירושלים יגיע מחר (חמישי) כאשר הרכש הנוצץ אמארה סטודמאייר יגיע לארץ. האמריקאי יגיע לישראל יחד עם עם משלחת כוכבי NBA אותה מארגן עומרי כספי וינצל את שהותו בארץ לאתר בית למשפחתו ולבחון בתי ספר לילדיו.

בינתיים הקבוצה ממשיכה את הכנותיה לקראת העונה הבאה. האדומים ישתתפו בטורניר הכנה באיטליה, יחד עם אבילנו, ססארי וברינדסי. לאחר מכן ימריאו צפונה ויקיימו משחק ראווה מול ברשיה, שעלתה העונה לליגה הראשונה. את המסע האיטלקי תסיים הקבוצה בטורניר ג'סולו בהשתתפות ונציה, רג'יו אמיליה וקאנטו.

בחודש ספטמבר תשתתף סגנית האלופה בטורניר נוסף בכרתים שיכלול ארבע קבוצות. היא תתמודד מול אנדולו אפס הטורקית ובחצי הגמר השני תשחקנה אולימפיאקוס והכוכב האדום בלגרד.

עוד בנושא

כל החדשות והפרשנויות על הגעת אמארה סטודמאייר להפועל ירושלים
מכבי תל אביב חוגגת את החתמת אנדרו גאודלוק

אמארה סטודמאייר מוצג כשחקן הפועל ירושלים. נועם גלאי, GettyImages
מגיע לארץ הקודש. סטודמאייר/GettyImages, נועם גלאי

בתוך כך, יושב ראש איגוד הכדורסל עמירם הלוי התייחס היום בשיחה עם וואלה! ספורט להמשך המאבק לגבי המסגרת בה תשתתף הפועל ירושלים באירופה ולכך שהיא לא יכולה לרשום את שחקניה. "בעקבות הנחיית פיב"א איגוד הכדורסל מנע את רישומה לליגה. הפועל ירושלים הגישה עתירה בנדון לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל.

"בימים הקרובים העתירה הזו תידון בפני בית הדין ומן הסתם הוא יקבל החלטה וננהג לפיה. גביע ווינר? מנהלת הליגה משבצת את הקבוצות ועורכת את ההגרלות, והיא עושה הכל כאילו הפועל ירושלים משתתפת, מה שאני מאוד מקווה שיקרה. נכון להיום, המצב החוקי שלנו הוא לא כזה".

"הבאתו של סטודמאייר חשובה ויפה", הוסיף, "אבל זה לא הגורם שיכריע אם ירושלים תשחק או לא תשחק. מה שקובע זה אם יהיה איזשהו הסדר בין פיב"א לבין היורוליג, מלחמה שהיא קצת גדולה עלינו, אנחנו נקודה קטנה על המפה בזה. אני מקווה שיגיעו להסדר, ואז כל הקבוצות תוכלנה לשחק בליגה, ונבחרת ישראל באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully