וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין הציג את מבנה הנבחרות החדש: "יהיה צוות שיעטוף את השחקנים"

המנהל הטכני החדש של הנבחרות הצעירות ערך מסע"ת: "עד היום כל נבחרת נוהלה בנפרד, נשנה את כל צורת העבודה. יהיו שלושה-ארבעה מאמנים על המגרש כשהשחקנים באימון"

עריכת וידאו: מרום שפיצר
- ניר לוין מנהל טכני נבחרות ישראל הצעירות. ניב אהרונסון
הציג את המבנה. לוין/ניב אהרונסון

ניר לוין, המנהל הטכני החדש של הנבחרות הצעירות של ישראל, שעזב לאחרונה את מכבי תל אביב אחרי שנים ארוכות של עבודה במחלקת הנוער של הצהובים, עורך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בבית הנבחרות בשפיים ובה הוא מציג את התכניות החדשות של והאופן בו תתבצע העבודה עם דור העתיד של נבחרות ישראל.

לוין אמר: "אני רואה בתפקיד הזה אתגר עצום ואחריות רבה. אחרי שמונה שנים במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שם נתנו לי כלים ואני חייב להודות להם, אני מעריך את המועדון הזה ועם הפנים קדימה לתפקיד החדש".

ניר לוין מנהל טכני נבחרות ישראל הצעירות. ניב אהרונסון
יוצאים לדרך חדשה. לוין/ניב אהרונסון

על המבנה החדש הוסיף: "עד היום כל נבחרת נוהלה בנפרד, על ידי מאמן וצוות, בלי קשר לנבחרות אחרות. נעשתה כאן עבודה טובה ומה שנשנה עכשיו, במודל החדש של ההתאחדות, הוא את כל צורת העבודה. זה מתחיל במינוי שלי. תהיה דרך מקצועית לכל אורך השנים. שחקנים ילמדו את הבסיס ואת דרך העבודה שתהיה להם בכל הנבחרות".

עוד הוסיף לוין על שיטת העבודה: "המאמנים יעבדו כצוות. אלון חזן ומרקו בלבול יאמנו את החטיבה הבוגרת, הנבחרת הצעירה והנוער. באימונים של הצעירה, שבלבול הוא המאמן שלה, יהיה איתו על המגרש חזן. באותה צורה הם יעבדו גם עם הנוער, שם חזן יהיה מאמן ובלבול יהיה על המגרש. בחטיבה הצעירה, נערים א' ונערים ב', גדי ברומר וסלאח חסארמה יעבדו בצורה דומה. העוזר שלי יהיה עופר פביאן, שיעבוד רוחבית עם כל הנבחרות. אני אעשה חלק מהדברים דרך תיאומים, אבל אני גם אוהב להיות על המגרש, באימונים. ככה, כשהשחקנים על המגרש באימון, יש סביבם 3-4 מאמנים ומאמני כושר ושוערים. מעבר לזה יהיו גם מאמני תגבור. זה צוות שיעטוף את השחקנים וזה אחד היתרונות בעבודה. היקף העבודה יהיה הרבה יותר גבוה ממה שהיה וזו הייתה חלק מהדרישה למאמני הנבחרות".

על שיתוף הפעולה עם מאמן הנבחרת הבוגרת אמר לוין: "אלישע לוי ואני עובדים בשיתוף פעולה מלא. היו ישיבות לגבי שחקני הצעירה ולגבי שיתוף פעולה עם המועדונים. נגיע יחד לביקורים במועדונים. כל המודלים הכי מוצלחים בעולם של פיתוח שחקנים, זה נעשה בתיאום בין ההתאחדות, הנבחרות והמועדונים".

  • עוד באותו נושא:
  • ניר לוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully