וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונדלק בטירוף: "הרגשה מדהימה". כמה שווה הניצחון בצ'מפיונס?

אלופת אירלנד הבטיחה את עתידה הכלכלי לאחר שהדהימה את באטה. גם אם תודח ותעבור לשלב הבתים של הליגה האירופית, כל נקודה תהיה שווה יותר כסף מאליפות מקומית נוספת. צפו בשערים מהדרמה והאזינו לשידור הנרגש

צפו בשערים של דונדלק מהמשחק אתמול

הפועל באר שבע תנסה להמם הערב (רביעי) את אולימפיאקוס הגדולה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, אבל כבר אתמול נרשמה סנסציה אדירה, כאשר אלופת אירלנד, דונדלק הקטנה, התגברה על ההפסד 1:0 בחוץ מהמשחק הראשון מול באטה בוריסוב הבלארוסית ועם 0:3 גדול בגומלין הביתי, הצליחה להעפיל לשלב הפלייאוף.

ה"ליליווייטס" הצנועים, שמשחקים באצטדיון של 4,500 מקומות בלבד, זכו עד היום ב-11 אליפויות באירלנד, כולל שתי האחרונות, ששברו עבור המועדון בצורת של שני עשורים. הסגל שלהם מורכב כולו משחקנים מקומיים, מלבד שני צפון איריים ושוער איטלקי אלמוני והצלחות באירופה לא ממש היו עד היום. למעשה, מתוך 50 משחקים שערכה הקבוצה בגביעי אירופה השונים (ליגת האלופות, גביע המחזיקות וגביע אופ"א/ליגה אירופית), הניצחון אתמול היה ה-11 בלבד שלה. במוקדמות ליגת האלופות, עד אתמול, היו לה שלושה ניצחונות ב-19 משחקים ויחס שערים של 43:14.

הניצחון הגדול הזה הבטיח לדונדלק שגם אם היא תודח בפלייאוף ליגת האלופות, היא תשחק העונה, לראשונה בתולדותיה, בשלב בתים אירופי, כאשר תעבור לליגה האירופית. המשמעות המיידית: עוד שמונה משחקים, לפחות, בזירה האירופית. המשמעות הרחבה יותר היא הכספית.

דריל הורגן שחקן דונדלק. GettyImages
דונדלק חוגגת/GettyImages

דונדלק הבטיחה לעצמה, לא משנה מה יהיה מכאן והלאה, מינימום של 2.4 מיליון יורו מהעונה האירופית שלה. מדובר בסכום עצום עבור המועדון הצנוע, שיקבל על כל תיקו בשלב בתים של הליגה האירופית, אם אכן יגיע לשם, 120 אלף יורו, 10 אלף יותר מאשר זכייה נוספת באליפות אירלנד. כן, עד כדי כך.

הניצחון אתמול יבטיח לדונלדק שקט כלכלי לכמה שנים ועשוי להיות שווה אפילו חמישה מיליון יורו, כל זאת בהנחה שהקבוצה לא תהיה האירית הראשונה בשלב הבתים של ליגת האלופות. אם כן, השמיים הם הגבול.

"דונדלק בארץ החלומות אחרי עוד סנסציה בליגת האלופות", נכתב ב"אייריש אקזמינר" על הקבוצה שבסיבוב הקודם הדיחה את אלופת איסלנד עם 1:1 בבית ו-2:2 בחוץ. דייויד מקמילן, שכבש את כל שלושת השערים בסיבוב הקודם, סיפק אתמול צמד ורובי בנסון השלים. "זו הרגשה מדהימה", אמר מקמילן בסיום, "באטה יריבה נהדרת ולדעת שניצחנו אותם מראה עד כמה שאנחנו קבוצה טובה". המנג'ר הצעיר סטיבן קני כבר חולם בגדול: "זה היה לילה מיוחד ועכשיו אנחנו רוצים להגיע לליגת האלופות. אנחנו מאושרים, עשינו הישג מדהים עבור המועדון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שדר הרדיו האירי נלהב מהניצחון

  • עוד באותו נושא:
  • דונדלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully