וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: דונדלק הדהימה, אפואל ניקוסיה עלתה אחרי דרמה

אלופת אירלנד בפלייאוף אחרי 0:3 סנסציוני על בוריסוב, הקפריסאים, שהיו זקוקים ל-0:1 מול רוזנבורג, כבשו 3 שערים בתוספת הזמן ב-0:3. לודוגורץ הדיחה את הכוכב, שער מדהים לקאפו

גיורגיוס אפרם אפואל ניקוסיה. רויטרס
הטריפו את הקהל עם שערים בתוספת הזמן. שחקני ניקוסיה חוגגים/רויטרס

משחקי הגומלין של מוקדמות ליגת האלופות החלו הערב (שלישי), כאשר שלוש קבוצות הבטיחו את מקומן בשלב הפלייאוף ונכנסו להגרלה שתיערך ביום שישי הקרוב. המשחק הדרמטי מכולם נערך בקפריסין, שם אירחה אפואל ניקוסיה את רוזנבורג אחרי שהפסידה 2:1 בנורבגיה ועלתה לפלייאוף עם 0:3 דרמטי במיוחד שבו נכבשו כל שלושת השערים בתוספת הזמן.

ניקוסיה ידעה ש-0:1 קטן יספיק לה כדי להעפיל בזכות שער החוץ שכבשה בנורבגיה, אך רק בדקה ה-91 הצליח ג'יאניס ג'יאניוטאס לכבוש את השער המיוחל אחרי בישול של ואנדר הברזילאי, שניצל את היציאה של הנורבגים קדימה וכבש את השני בדקה ה-96. השופט הוסיף לא פחות מתשע דקות למשחק הזה ותומאס דה ויסנטי ניצל זאת לשער נוסף ממש לפני השריקה.

ההפתעה הגדולה של הערב נפלה באירלנד, שם דונדלק האלופה המקומית הדיחה את באטה בוריסוב הבלארוסית עם 0:3 שמחק את ה-1:0 מהמשחק הראשון. דויד מקמיליאן כבש צמד (45 ו-60), רובי בנסון המחליף חתם (90) לאירים, שינסו להיות הסינדרלה גם בשלב הבא, אולי בדרך להופעה סנסציונית בשלב הבתים.

צפו בדקות ההכרעה הדרמטיות מניקוסיה

עוד משחק דרמטי נערך בסרביה, שם לודוגורץ הדיחה את הכוכב האדום עם 2:4 אחרי הארכה. הסרבים אירחו את המשחק הזה אחרי ה-2:2 במשחק הראשון ועלו ליתרון מוקדם משער של מיטשל דונלד אחרי 17 דקות. אולם, קאפו הברזילאי כבש גולאסו אדיר בסלאלום והשווה שבע דקות לאחר מכן. וונדרסון השלים מהפך (40), אבל לואיס איבנס השווה בפנדל (67) ושלח את המשחק הזה להארכה, שבה וונדרסון כבש צמד, השלים שלושער ושלח את הבולגרים לפלייאוף עם 2:4 גדול במשחק שבו קאנגה (46) ופלאסטון הורחקו (42).

קבוצה נוספת שהעפילה לפלייאוף היא ויקטוריה פלזן, שבשנה שעברה הודחה בשלב המוקדמות על ידי מכבי תל אביב. הצ'כים התארחו אצל קראבאח האזרית אחרי 0:0 במשחק הביתי והעפילו בקושי רב בזכות שער החוץ של מיכאל קרמרצ'יץ' שקבע 1:1 בדקה ה-85 אחרי שער מוקדם של מוארם המקדוני (29). גם דינמו זאגרב העפילה אחרי 0:1 בחוץ על דינמו טביליסי (0:2 בסיכום המשחקים).

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

צפו בגול המטורף של קאפו מלודוגורץ

* הכנה: סביליה גברה 0:2 על גרנאדה. הרכש הטרי מאתלטיקו מדריד, לוסיאנו וייטו, כבש את שערו הראשון בקבוצה בדקה ה-52. סטיבן אנזונזי הכפיל בדקה ה-76.

צפו בניצחון של סביליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully