וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליי תומפסון: "אני לא הולך להקריב כלום בעקבות הגעתו של דוראנט"

לאחר צירופו של הסופרסטאר לגולדן סטייט הקיץ, הועלו תהיות לגבי דקות המשחק ומעמדו של הספלאש בראדר בעונה הקרובה. הקלע אמר בנוגע לנושא: "המשחק שלי לא הולך להשתנות, לא מכבד כששואלים על כך"

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
"ינסו להרוס את מה שבנינו". תומפסון/GettyImages

הגעתו של קווין דוראנט לגולדן סטייט היא אחד מסיפורי השנה בספורט העולמי. לאחר אובדן האליפות בעונה החולפת לקליבלנד, הווריירס צירפו את KD ובעונה הקרובה יעמוד לרשות המאמן סטיב קר סגל מדהים שכולל כוכבים כמו סטף קרי, דריימונד גרין, קליי תומפסון והסופרסטאר שהגיע מאוקלהומה. בעקבות הסגל העמוק, יש הרבה תהיות מי ישלם את המחיר מבחינת דקות משחק, כאשר הסיטואציה ההגיונית ביותר היא שזה יהיה תומפסון. הקלע עצמו התייחס לנושא בו עסקו רבות לאחרונה בארצות הברית.

"אני מרגיש חוסר כבוד כאשר אנשים ממשיכים להשתמש במונח הזה - 'להקריב'. כולנו רוצים בהצלחה אחד של השני. המשחק שלי לא הולך להשתנות ואני לא הולך להקריב שום דבר. אני עדיין אקח זריקות ואנסה לקלוע כמה שיותר. אני רוצה לנצח ולהנות בכל פעם שנשחק. העונה בליגה יכולה להיות מאוד מתישה, יש 82 משחקים וזה גם ישפיע". תומפסון הוסיף לגבי המעמד החדש של הקבוצה בליגה: "העובדה שהפכנו לקבוצה השנואה ביותר יכולה דווקא להכניס בנו מוטיבציה. זה יוסיף מתח בכל לילה וזו בהחלט תהיה חוויה גדולה להגיע לאולמות של היריבות, שינסו להרוס את מה שאנחנו בנינו".

לאחרונה גם דוראנט התייחס לעניין ואמר: "אנחנו רוצים שקליי ישאר קליי, אף אחד לא רוצה שהוא ישתנה. בסופו של דבר המשחק מכתיב מהיכן הזריקות יגיעו והזרם יכול להשתנות בכל משחק. לילה אחד אני אזרוק 12 זריקות, לילה אחר קליי יזרוק תשע ובלילה שלמחרת סטף יכול לזרוק 25".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully