וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון מתחזקת: קאליף וואייט וג'יימס בל חתמו

2.8.2016 / 20:40

הגארד שהצטיין בהפועל אילת בעונה החולפת, חוזר לשתף פעולה עם דן שמיר. גם הפורוורד האמריקאי ששיחק בעונה שעברה בנאנסי, הצטרף. היו"ר לנציאנו: "רוצים לחזור לצמרת הכדורסל הישראלי"

ג'יימס בל שחקן הפועל חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
חיזוק לחולון. ג'יימס בל/אתר רשמי, הפועל חולון

הפועל חולון ביצעה היום (שלישי) חיזוק משמעותי עם החתמתם של קאליף וואייט, הגארד של הפועל אילת בעונה החולפת וג'יימס בל, הסמול פורוורד ששיחק בעונה החולפת בנאנסי הצרפתית. וואייט (25, 1.91 מ'), שחתם לשתי עונות בקבוצה, העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 15.1 נק' , 4.4 אס' , 2.6 רב' ו- 1.2 חטיפות למשחק. בעונתו הראשונה בהפועל אילת נבחר לחמישיית העונה.

מאמן הקבוצה דן שמיר ,שהביא בזמנו את השחקן לארץ, אמר: "אני שמח לחזור לעבוד עם קאליף ובטוח שהחיבור עם הקבוצה שנבנית ועם האווירה בחולון יביאו אותו ואותנו למקומות שאנחנו רוצים להיות בהם".

יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו אמר : "אנחנו שמחים לצרף אלינו שחקן מוכשר ומוכח ברמתו של קאליף שמצטרף לסגל האיכותי שאנחנו בונים כשהכוונה ברורה - לחזור לצמרת הכדורסל הישראלי ,שם מקומנו. מגיע לקהל המדהים שלנו קצת נחת אחרי העונה הקשה שעברנו".

שחקן הפועל חולון קאליף וויאט. הפועל חולון, אתר רשמי
חוזר לשתף פעולה עם דן שמיר. קאליף וואייט/אתר רשמי, הפועל חולון

מוקדם יותר, על אף שהחזיק בהצעה גבוהה יותר מאיטליה, החליט גם ג'יימס בל לחתום בחולון בהמלצתו של חברו סקוטי ריינולדס, שחקן הקבוצה בעונה שעברה ובוגר מכללת וילאנובה. השחקן הבא שצפוי להצטרף לחולון הוא קאליף וואייט, הגארד של הפועל אילת שהמגעים עמו קרובים לסיכום סופי.

בל (24, 1.96) הוא שחקן קשוח מאוד שמסוגל לשחק בעמדות 2-4. לאחר שלוש עונות פושרות מאוד במדי וילאנובה, פרץ בעונה רביעית נהדרת בה רשם 14.4 נקודות ו-6.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. את עונת הבכורה שלו באירופה העביר בקרמונה האיטלקית, ולאחר עונה אחת בלבד המשיך לנאנסי, קבוצה עם ציפיות רבות, שאיכזבה, כשבל רשם 9.5 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק.

דן שמיר אמר על השחקן: "ג'יימס שחקן רעב שמשחק בשני הצדדים של המגרש והוא ייתן לנו את האנרגיות והקשיחות שאנחנו צריכים ומחפשים".

נכון לעכשיו, הסגל של דן שמיר כולל גם את פול דילייני שהצטרף בסוף השבוע ממכבי קרית גת, לצד שחקני החיזוק אלכס צ'וברביץ' ממכבי חיפה, רועי הובר שהגיע בהשאלה מהפועל ירושלים והצעיר טל זך. מי שנשארו בחולון לעונה נוספת הם שלומי הרוש, שחתם על חוזה חדש, גוני יזרעאלי ואלון ספיר, בעוד דודו שמריז עבר להפועל באר שבע מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully