וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי סאנה חתם במנצ'סטר סיטי לחמש שנים: "הגעתי בגלל גווארדיולה"

שחקן הכנף הגרמני השלים את המעבר משאלקה שתקבל 37 מיליון ליש"ט לפני בונוסים: "מאושר שהכול הסתדר. פפ יעזור לי להתפתח כשחקן". המאמן: "הוא כישרון מיוחד, האוהדים יהנו ממנו מאוד"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: כל מה שצריך לדעת על לירוי סאנה

מנצ'סטר סיטי השלימה היום (שלישי) את החתמתה הרביעית הקיץ, כשהודיעה על צירופו של שחקן הכנף הגרמני, לירוי סאנה בן ה-20. סאנה הגיע משאלקה, שתקבל 37 מיליון ליש"ט עבורו לפני בונוסים.

עם החתמתו של הגרמני, הוציאה סיטי 150 מיליון ליש"ט העונה על שחקני רכש, לאחר שצירפה את אילקאי גונדואן מבורוסיה דורטמונד תמורת כ-22 מיליון ליש"ט, את נוליטו מסלטה ויגו תמורת כ-14 מיליון ליש"ט ואת אולכסנדר זינצ'נקו מאופה תמורת כ-3.5 מיליון ליש"ט.

סאנה, שחתם לחמש שנים, אמר עם הצגתו: "אני מאושר שהכול הסתדר ושהגעתי למועדון כל כך גדול. אני מחכה להתחיל ולהסתגל לחיים במנצ'סטר. אני מרגיש נהדר ושמח מאוד להיות פה. אחת הסיבות שהגעתי למנצ'סטר סיטי היא המאמן. הוא יעזור לי להמשיך להתפתח כשחקן. אני משוכנע שאלמד ממנו הרבה מאוד".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

"הוא כישרון מיוחד", אמר פפ גווארדיולה. "האוהדים יהנו ממנו מאוד. יש לו יכולת טכנית גבוהה מאוד ובכלל, אני מעריץ את הדרך שבה הוא משחק; הוא מהיר, נהנה לייצר מצבים לחבריו, עובד קשה, כובש שערים ובעל גישה מאוד חיובית. אבל אסור לשכוח שהוא עדיין מתפתח כשחקן".

סאנה, שהיה מעורב ביותר שערים מכל קשר אחר במדי שאלקה בעונה שעברה (תשעה שערים ושבעה בישולים), גדל במחלקת הנוער של הרויאל בלוז ועלה לקבוצה הבוגרת כבר ב-2014. הוא הספיק לרשום 47 הופעות במהלכן כבש 11 שערים ואף זומן לסגל הנבחרת הבוגרת של גרמניה לטורניר היורו שנערך הקיץ בצרפת.

אחרי גרנט ג'אקה, הנריך מחיטריאן, אילקאי גונדואן, פייר אמיל הויברג, ג'ואל מאטיפ, רון רוברט צילר, הובארד נורדבייט, לוריס קאריוס, אלכס מאנינגר וראגנר קלבאן - סאנה הוא השחקן ה-11 הקיץ שמגיע לליגה האנגלית מהבונדסליגה. העלות של כל השחקנים: 200 מילון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully