וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי ימריא לניו יורק וייפגש עם מאמן ומנהלי הרד בולס

ניסיונות לסגור את עסקת ההשאלה מר.ב לייפציג לפני תום מועד ההעברות בארצות הברית: החלוץ הישראלי יבחן את פרטי החוזה ואת הציפיות ממנו לפני שיסכם סופית. אמור לעבור לחצי שנה

עומר דמארי שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
מירוץ נגד השעון. דמארי/GettyImages

עומר דמארי הולך ומתקרב לניו יורק רד בולס. החלוץ ימריא עוד הערב (שלישי) לארצות הברית במטרה להשלים את מעברו לקבוצה מהתפוח הגדול. החלוץ הישראלי ייפגש עם המאמן ועם מנהלי הקבוצה, יבחן את פרטי החוזה ומה מצפה לו מקצועית. גם סוכנו רונן קצב ימריא איתו לארצות הברית.

דמארי יושאל מר.ב לייפציג הגרמנית לחצי עונה ולאחר מכן הקבוצה הגרמנית תנסה שוב למכור אותו, בתקווה שהמנייה שלו תנסוק מחדש. חלון ההעברות בליגה האמריקאית ייסגר מחר, כך שבקבוצה עושים מאמצים לסגור את ההשאלה ברגע האחרון.

ניו יורק רד בולס ממוקמת במקום השני ב-MLS עם 32 נקודות אחרי 23 מחזורים, ארבע נקודות פחות מניו יורק סיטי, קבוצתת הכוכבים של פרנק למפארד, דויד וייה ואנדראה פירלו. מדובר בקבוצה אשר נמצאת בבעלותו של אותו קונצרן המחזיק גם בלייפציג וברד בול זלצבורג, אליה הושאל דמארי בעונה שעברה. מאמן אותה ג'סי מארש והכוכב הבולט בה הוא שון רייט פיליפס, שחקן נבחרת אנגליה לשעבר.

דמארי החל את הקריירה במכבי פתח תקוה ובנובמבר 2016 ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת של המועדון. במחזור האחרון של עונת 2007/08 דמארי כבש שער ניצחון קריטי למלאבסים מול מכבי הרצליה, שהשאיר אותה בליגת העל. בסך הכל הוא רשם 118 הופעות במדי הקבוצה, בהן כבש 29 שערים. היכולת הטובה עשתה את שלה וביולי 2011 הצטרף דמארי להפעול תל אביב. כבר בעונתו הראשונה סיים כמלך שערי הקבוצה, עם 25 בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully