וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהסתכל למוות בעיניים: קל ברוק מתכונן לקרב של חייו

לפני כשנתיים המתאגרף האנגלי הותקף במצ'טה והובהל לבית חולים במצב קריטי. הרופאים הצליחו להצילו, ובספטמבר הוא יעלה שתי קטגוריות משקל כדי לפגוש בגנאדי גולובקין האימתני בקרב על אליפות העולם

קל ברוק, גנאדי גולובקין, מתאגרפים. רויטרס
מוכנים לקרב. ברוק וגולובקין/רויטרס

ספטמבר, 2014. המתאגרף האנגלי, קל ברוק (30), המריא לאי הקסום טנריף כדי לחגוג את הזכייה בתואר אלוף העולם מטעם IBF במשקל מעורב (67.5) שבו זכה חודש לפני כן לאחר שניצח את המתאגרף האמריקאי, שון פורטר, ושמר על מאזנו המושלם (0:33). ברוק נחת בטנריף כדי לנוח מעט. כדי לקחת הפוגה מהעבודה המלחיצה וכדי לבלות מעט בחיק המשפחה. אף אחד לא הכין אותו למה שצפוי לקרות.

ברוק טייל עם משפחתו באי באחד הימים, כשלפתע הותקף במצ'טה. הוא נחתך בשלושה מקומות (שני חתכים ברגליים וחתך נוסף ביד) ונפצע קשה. הוא הובהל לבית החולים במצב קריטי, ולאחר שעבר טיפולים אינטנסיביים במשך מספר ימים הצליחו הרפואים להציל את חייו.

10 בספטמבר 2016. ברוק, שכבר הספיק להגן על התואר מטעם IBF, יילחם בקרב החשוב בחייו, כשנתיים לאחר אותו מקרה מזעזע. הוא יפגוש בגנאדי גולובקין הקזחי בלונדון וייאלץ לעלות שתי קטגוריות משקל בשביל הקרב, למשקל בינוני (72.5 ק"ג), כשהמנצח יוכרז כאלוף העולם מטעם IBF, IBO ו-WBC.

"מה זה בשבילי להילחם מול גולובקין אחרי שהסתכלתי למוות בעיניים", אמר ברוק הנרגש לקראת הקרב. "אף אחד לא ציפה לקרב הזה. אני קופץ שתי קטגוריות משקל כדי להילחם באיש הכי מפחיד בעולם. נראה שאף אחד לא רצה להילחם בגולובקין, אבל מצד שני גם אף אחד לא רצה להתמודד מולי. לכן, מדובר בקרב ששווה צפייה. אהיה בזירה עם רוצח, אבל ברגע שהפעמון יצלצל, שום דבר לא יעניין אותי חוץ מניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully