וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן העבר אריה רדלר הלך לעולמו בגיל 79

הכדורגל הישראלי נפרד מרדלר, שזכה בחמש אליפויות רצופות עם הפועל פתח תקוה בין השנים 1963-1958, וכמאמן קטף אליפות עם מכבי נתניה ב-1974. בבירה נפרדו: "המועדון מרכין את ראשו בצער עם לכתו של אריה"

מאמן העבר אריה רדלר הלך לעולמו והוא בן 79 במותו. רדלר ז"ל עלה לישראל בשנות ה-50 ובמהלך קריירת המשחק הוא שיחק בהפועל רמת גן, הפועל פתח תקוה עימה זכה בחמש אליפויות רצופות בין השנים 1958-1963, במדיה רשם 119 הופעות. בהמשך הקריירה שימש כמאמן-שחקן בהפועל כפר סבא. מאז שפרש ממשחק פעל הוא הספיק לאמן את בני יהודה, מכבי פתח תקוה, בית"ר והפועל ירושלים, מכבי יפו, הכח רמת גן, בית"ר תל אביב ומכבי אשדוד, אותה העלה לליגת הארצית.

עם בית"ר ירוושלים סיים פעמיים במקום השני, וזה באליפות עם מכבי נתניה ב-1974. בקדנציה הנוספת שלו בבירה הוא החזיר את הקבוצה לליגת הבכירה. ב-1992 בחר להתמקד בתפקידים במחלקות הנוער של הפועל פתח תקוה ואשדוד. מבית"ר נמסר: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מרכין את ראשו בצער עם לכתו של מאמן הכדורגל אריה רדלר. אריה היה שותף מרכזי בהפיכתו של המועדון למשמעותי בכדורגל הישראלי ולהתפתחות של חלק משחקני דור הזהב שלו כגון אלי אוחנה. יותר מאשר יכולות האימון הנפלאות שלו, ידוע היה אריה באישיות הנעימה שלו ובגישה האנושית והחינוכית שלו. דמותו תחסר בנוף הכדורגל שלנו, יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully