וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדריאן בנקס חתם לשנתיים, בריון אלן ישוחרר

2.8.2016 / 7:31

אקס ברק נתניה (30, 1.91) שכיכב בשנים האחרונות בליגה האיטלקית, ישלים את הסגל של שרון אברהמי. צירופו של בנקס, שנשוי לישראלית ויחל בתהליך קבלת אזרחות, יביא לשחרורו של אלן

אדריאן בנקס שחקן הפועל גלבוע/גליל. ניב אהרונסון
ושוב איתכם. בנקס/ניב אהרונסון

הפועל תל אביב החתימה אמש (שני) את הגארד האמריקאי אדריאן בנקס לשנתיים הבאות. בנקס נשוי לבתו של איש העסקים היהודי-אמריקאי דיוויד קולברן, שתמך במשך שנים בברק נתניה, ועם הגעתו לישראל הוא יחל בתהליך קבלת אזרחות ישראלית, כשההערכות הן שלא יוכל לקבל עד תחילת העונה הקרובה וייחשב לזר. בעקבות הגעתו של בנקס מי שיעזוב את הקבוצה הוא הגארד בריון אלן, שחתם לאחרונה במועדון, אך לא יגיע לפתיחת האימונים.

בנקס (30, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת ארקנסו סטייט משנת 2008 ששיחק שנתיים בליגה הבלגית לפני שהגיע בשנת 2010 לברק נתניה, ונשאר שנתיים במועדון כשבעונתו השנייה הצטיין עם 21.5 נקודות, 3.2 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעקבות ההצלחה בנתניה חתם בוארזה והגיע עם הקבוצה לפלייאוף האיטלקי, כשבעונה לאחר מכן הוא חוזר לישראל לתקופה קצרה, אך משוחרר מגלבוע/גליל לאחר חוסר הצלחה. את השנים האחרונות העביר בנקס באיטליה, כשנדד בין וארזה, אבלינו ובעונה האחרונה בברינדיזי בה רשם 18.9 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק.

הסגל של הפועל תל אביב כולל את הזרים דרל וויליאמס, אלאנדו טאקר, ריצ'רד האוול ובנקס לצד הישראלים רביב לימונד, הקפטן מתן נאור, אור לאומי, דניאל איידן, תמיר בלאט, תומר גינת וצוף בן משה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully