וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקדיוש מיליק הוצג בנאפולי במהלך חגיגות 90 השנה להיווסדותה

החלוץ הפולני התקבל בתשואות לפני משחק ההכנה מול ניס (0:3, צמד לקוליבאלי) שהתקיים באווירה חגיגית. מראדונה שלח מסר מצולם לאוהדים: "זה נגמר עם היגואין, איתי זה לעולם לא ייגמר"

שחקן נאפולי ארקדיוש מיליק. GettyImages
השתלב בחגיגה. מיליק/GettyImages

נאפולי קיימה הערב (שני) משחק חגיגי לציון 90 שנה להיווסדותה מול ניס. לפני ההתמודדות הוצג בקבוצה חלוץ הרכש החדש, ארקדיוש מיליק, שהגיע מאייאקס תמורת 35 מיליון יורו והתקבל בתשואות על ידי האוהדים. בעלי הקבוצה אאורליו דה לאורנטיס צייץ עוד לפני פתיחת החגיגות "ברוכים הבאים מיליק" ובכך אישר את החתמת הפולני, שמגיע כדי למלא לפחות מעט מהחסר שהשאיר אחריו גונסאלו היגואין.

מיליק בעצמו הגיב לחתימתו בחשבון הפייסבוק שלו. "זה כבוד גדול להיות חלק מנאפולי", כתב, "יש לקבוצה אוהדים נהדרים עם הרבה תשוקה, מועדון נהדר עם מסורת מפוארת. אני רוצה לשמח את האוהדים הללו". מיליק קיבל את החולצה מספר 99 ובכך מספר 9 נותר מיותם, דבר שהביא את האוהדים להאמין כי חלוץ נוצץ עומד לחתום בנוסף לפולני, כאשר בהחלט ניתן להניח שמדובר במאורו איקרדי, איתו מנהלת נאפולי משא ומתן בימים האחרונים.

חגיגות 90 שנה להיווסדות נאפולי. GettyImages
סאן פאולו לבש חג/GettyImages

כחלק מהחגיגות באצטדיון סאן פאולו הופיעה לפני המשחק להקה והוקרנו תמונות מההיסטוריה של הקבוצה, בה הוצגו הכוכבים הגדולים שעברו בשורותיה ובראשם כמובן דייגו מראדונה. הארגנטינאי שלח הודעה מצולמת ואמר: "האנשים בנאפולי זקוקים לתמיכה, לעולם לא אבגוד בכם. הסיפור עם היגואין נגמר, אבל איתי הוא אף פעם לא ייגמר. נשיקה גדולה לנשיא ולכל הנאפוליטנים".

והיה גם משחק, בו המשיכו הפרטנופי את החגיגה עם 0:3 קליל על ניס. קאלידו קוליבאלי, שמוזכר כל הקיץ כמועמד לצ'לסי, כבש צמד (9, 27) ודריוס מרטנס הוסיף (24).

שחקן נאפולי קאלידו קוליבאלי. GettyImages
מתנת פרידה לפני צ'לסי? קוליבאלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully