וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בגביע הטוטו: שיימן יחזור להרכב הפועל תל אביב מול רעננה

המגן יתפוס את מקומו של גל שיש במחזור השני בגביע הטוטו, ידין ועזרא שוב לא רשאים לשחק. בכורה רשמית לגבאי, חוגי והירש במדי רעננה (21:00, ספורט 5 לייב). סכנין מול קרית שמונה

מחזור 2מחצית02/08/2016
בני סכנין
    0:1
      עירוני קרית שמונה
      one

      בווידאו: המפגש האחרון בין בני סכנין לעירוני קרית שמונה

      המחזור השני בגביע הטוטו ייפתח מחר (שלישי) עם שני משחקים: בבית א', במשחק שייערך בעכו, תפגוש בני סכנין את עירוני קרית שמונה (20:15, פריצות בספורט 5 לייב) ואילו בבית ב' תערוך הפועל רעננה הופעת בכורה, כשתתארח במושבה אצל הפועל תל אביב (21:00, ספורט 5 לייב).

      בני סכנין:

      בעקבות הסמיכות למשחק הקודם בגביע הטוטו אתמול (ראשון) מול הפועל חיפה (2:2), יוסי אבוקסיס יבצע שינויים רבים בהרכב בני סכנין. המאמן יבחן את שלושת הברזילאים -הקשר האחורי טיטה, הבלם ריקרדו לוסנה והחלוץ אדריאנו לסה - כאשר גם הבלם ג'ייסון גורסקי צפוי להמשיך להיבחן. מי שייעדר מהסגל הוא הקפטן חאלד חלאיילה שמתחתן השבוע ויערוך מחר את טקס החינה שלו.

      הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, ג'ייסון גורסקי, ריקרדו לוסנה, וונדרסון, טיטה, סגס תאמבי, רמזי ספורי, מוחמד בדארנה, סיראז' נסאר, אדריאנו לסה.

      עירוני קרית שמונה:

      במועדון התעסקו בעיקר בבשורה החיובית שקיבלו ממנהלת הליגה, ולפיה הם יכולים לארח באופן זמני באצטדיון העירוני בקרית שמונה ויקיימו שם את משחק גביע הטוטו מול הפועל כפר סבא בשבת. המאמן מוטי איוניר לא תרגל הרכב לקראת המשחק, אך בקרב השחקנים קיימת הערכה שהוא יבצע כמה שינויים לעומת ההרכב שפתח ב-0:0 מול מכבי חיפה בשבת.

      הרכב משוער: איתמר ניצן, עודד אלקיים, דין מימוני, הייטור פריירה, קאסיו פרננדס, אלי בלילתי, אופיר קריאף, ג'וזף גנדה, דידייה ברוסו, אחמד עאבד, שלומי אזולאי.

      חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. סוכנות ג'יני
      מזל טוב. חאלד חלאיילה/סוכנות ג'יני

      הפועל תל אביב:

      הקבוצה של אלי גוטמן תארח לראשונה העונה באצטדיון המושבה שיהפוך לביתה הקבוע בשלוש השנים הבאות. אחרי הניצחון בשבת על בני יהודה ,ינסו האדומים להשלים ניצחון שני בתוך שלושה ימים. גוטמן לא מתכנן שינויים גדולים מדי בהרכב לעומת זה שפתח בשבת. שמואל שיימן, שנשכח במתחם לפני המשחק מול הזהובים, יחזור לעמדת המגן השמאלי על חשבונו של גל שיש. אביחי ידין וחן עזרא, שעדיין לא עברו בבקרת התקציבים, לא יוכלו לשחק. מצב הפצועים בהפועל תל אביב יתברר סופית רק מחר.

      הרכב משוער: אריאל הרוש, עופר ורטה, מרקו סימיץ', אדי גוטליב, שמואל שיימן, ניר לקס, ניקולאס גורובסוב, נמניה ניקוליץ', בן רייכרט, עומרי אלטמן, ארון שוינפלד.

      הפועל רעננה:

      רעננה תפתח רשמית את עונת 2016/17. אחרי עזיבתם של יובל שבתאי ואוואנס קאנגווה, המאמן חיים סילבס מחפש להתחזק עדיין בקישור ובהתקפה. רעננה תפתח עם ארבעה שחקני הגנה כשקיימת אפשרות כי בן בנימין יוסט לעמדה אחורית יותר בהגנה. סילבס עדיין מתלבט בין ירדן כהן למוחמד שכר באגף וכרגע דווקא נראה כי כהן הוא זה שיפתח על הספסל. שחר הירש יתופקד כחלוץ בודד.

      הרכב משוער: אריק ינקו, אלעד גבאי, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רנה מיחליץ', אלי בבייב, דור חוגי, מוחמד שכר, שחר הירש.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully