וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובה בלאשצ'יקובסקי עבר לוולפסבורג תמורת 5 מיליון יורו

קשר נבחרת פולין בן ה-30 נרכש מבורוסיה דורטמונד. המנהל המקצועי של הזאבים קלאוס אלופס: "הוא שחקן שיכול להפוך כל קבוצה לטובה יותר". שורלה, גצה וגריירו הוצגו בדורטמונד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחנה שנייה בגרמנית. בלאשצ'יקובסקי מוצג/מערכת וואלה!, צילום מסך

וולפסבורג הודיעה היום (שני) על רכישתו של קובה בלאשצ'יקובסקי. הפולני בן ה-30 נמכר מבורוסיה דורטמונד לזאבים תמורת 5 מיליון יורו וחתם על חוזה בקבוצה של דיטר הקינג עד 2019. קשר נבחרת פולין, שכבש שני שערים ביורו האחרון, עושה את הדרך ההפוכה מאנדרה שורלה שעבר מוולפסבורג לדורטמונד לפני שבוע וחצי.

"בלאשצ'יקובסקי הוא שחקן שיכול לעשות כל קבוצה טובה יותר - לא רק בשל האיכויות המקצועיות שלו, אלא כי הוא דוגמה לנחישות, כוח רצון ותשוקה, שתמיד מזדהה עם המועדון שלו ב-100%", אמר המנהל המקצועי של וולפסבורג קלאוס אלופס, "אנחנו שמחים מאוד שהוא ילבש את המדים של וולפסבורג בשנים הקרובות". מאמן הזאבים דיטר הקינג הוסיף: "עם קובה אנחנו מגדילים את האפשרויות שלנו ויש לנו גיוון באגף ימין. קובה יביא הרבה ניסיון ויעזור לנו לעמוד במטרות שלנו, כמו עלייה למפעל אירופי שוב. הוא ניצחון גדול עבורנו".

המנהל הספורטיבי של בורוסיה דורטמונד מיכאל צורק נפרד ואמר: "קובה הוא מקצוען בלתי ייאמן. הוא לא רק כדורגל מצוין, אלא גם אדם נפלא ודמות חיובית מאוד". בתוך כך, הגיעו היום שלושה משחקני הרכש החדשים של המועדון, מריו גצה, אנדרה שורלה ורפאל גריירו, לדורטמונד והוצגו עם המספרים החדשים שלהם.

מריו גצה שחקן בורוסיה דורטמונד (שמאל) עם אנדרה שורלה, רפאל גריירו. אתר בורוסיה דורטמונד, אתר רשמי
שלושת השחקנים החדשים עם המדים החדשים/אתר רשמי, אתר בורוסיה דורטמונד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully