וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מחמאות לז'אורז'יניו ואבידור, אין החלטה לגבי הנבחנים

1.8.2016 / 9:42

תחושות מעורבות אחרי ה-2:2 מול הפועל חיפה במחזור הפתיחה של גביע הטוטו, רודריגו אנטוניו יצטרף לסגל. היום יסיירו אנשי מינהלת הליגה בדוחא ויגבשו החלטה לגבי האירוח

יובל אבידור שחקן בני סכנין (שמאל) עם סגס תאמבי. אדריאן הרבשטיין
מאמינים בו. אבידור/אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין פתחו אמש (ראשון) את עונת 2016/17 בתחושות מעורבות אחרי ה-2:2 מול הפועל חיפה במחזור הראשון של גביע הטוטו. מצד אחד, השחקנים של יוסי אבוקסיס הציגו פוטנציאל מרשים במחצית הראשונה אך במחצית השנייה משחק ההגנה של סכנין היה נרפה והוביל לקאמבק של הפועל חיפה.

יובל אבידור, שכבש, זכה למחמאות ובסכנין בטוחים כי הוא יהיה פקטור משמעותי בעונה הקרובה. יותר מכול, ניכר כי ההישארות של ז'אורז'יניו הייתה משמעותית, "לא סתם הוא היה מועמד לקבוצות הגדולות", סיפר אחד השחקנים והחמיא לברזילאי: "הוא יכול להכריע שנהיה בחלק העליון של הטבלה". בקבוצה עדיין לא קיבלו החלטה לגבי ג'ייסון גורסקי, שנבחן, כמו גם אנדרסון לסה. לעומתם, רודריגו אנטוניו נמצא על סף סיכום והוא יצטרף לסגל.

סוגיית אצטדיון דוחא ממשיכה להעסיק את ראשי המועדון כאשר ההערכה היא כי את המחזור הראשון הקבוצה תארח בעכו. היום יסיירו אנשי מינהלת הליגה בדוחא ורק אחרי הסיור תתקבל ההחלטה האם להעניק לקבוצה את האישור המיוחל.

עוד בנושא:
אלי כהן: "לא כל הקהל של הפועל חיפה מקלל, מצפה מהם לתמוך"
גביע הטוטו: הפועל חיפה ובני סכנין נפרדו ב-2:2 קצבי

שחקני בני סכנין חוגגים עם ז'אורז'יניו. אדריאן הרבשטיין
רגשות מעורבים בסכנין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully