וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "לא כל הקהל של הפועל חיפה מקלל, מצפה מהם לתמוך"

31.7.2016 / 21:48

מאמן הפועל חיפה התייחס לקריאות נגדו במהלך ה-2:2 מול סכנין ואישר שאיתמר כהן עשוי להצטרף מהפועל ירושלים. אבוקסיס: "אני רוצה את הסגל הכי טוב שאפשר, יש נכונות של ההנהלה להתחזק"

מחזור 1מחצית31/07/2016
הפועל חיפה
    2:0
      בני סכנין

      הפועל חיפה ובני סכנין פתחו הערב (ראשון) את העונה עם 2:2 מהנה ביניהן במסגרת בית א' של גביע הטוטו. הקבוצה של אלי כהן חזרה מפיגור 2:0 עם צמד מהיר של פלקוצ'נקו ואדילסון במחצית השנייה, שהרגיע מעט את הקהל המקומי שכבר הספיק לקרוא למאמן להתפטר. בחיפה ינסו להחתים את איתמר כהן שחקנה הצעיר של הפועל חיפה. אדילסון החלוץ הברזילאי חתם רשמית במועדון.

      אדילסון הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
      מספק קבלות. אדילסון חוגג/אדריאן הרבשטיין

      אלי כהן התייחס לקריאות נגדו ואמר בסיום: "זה לא כל הקהל של הפועל חיפה שקילל, אני באמת מתרכז בעבודה. אנחנו בתחילת הדרך ואני מצפה מהקהל לבוא ולתמוך בקבוצה, כי הקהל של הפועל חיפה גורם חשוב בהצלחה של הקבוצה. אולי נצרף את איתמר כהן".

      "לא שיחקנו חצי ראשון טוב אבל הגענו למצבים ומטעויות שלנו קיבלנו שני גולים, אבל ידענו להתעלות ולא להוריד את הראש. משחק ההגנה טעון שיפור. יש לנו קבוצה טובה וגם צעירים שהם טובים. מקסים (פלקוצ'נקו) לא בשיא שלו אבל הוא מוכשר ודומיננטי. הוא אחד מהשחקנים שייקח על עצמו יותר וצריך להיות מאלו שיובילו את הקבוצה".

      יוסי אבוקסיס סיכם: "חצי ראשון היו לנו התקפות טובות אבל בחצי השני נכנסו רע מאוד ואיבדנו כמה כדורים שהכניסו אותם למשחק. התפקיד שלי להיות מוטרד ואני רוצה סגל הכי טוב. יש נכונות של ההנהלה לחזק את הקבוצה. אני מאמין שרודריגו אנטוניו יגיע ויש עוד כמה שחקנים שנקבל החלטה לגביהם. מוקדם עדיין כדי להחליט על השחקנים הנבחנים".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

      בשיתוף אאורה נדל"ן
      יובל אבידור שחקן בני סכנין (שמאל) עם סגס תאמבי. אדריאן הרבשטיין
      בסכנין מקווים לקבל ממנו תוצרת. יובל אבידור/אדריאן הרבשטיין

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully