וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מרוצה: "אדילסון מסוכן, אלה הזרים שרצינו"

1.8.2016 / 8:30

הברזילאי שחתם ממשיך להרשים את אלי כהן, חברו ז'וליו סזאר יחתום לאחר שישוב מפציעה. גרסאות סותרות לגבי אישור התקציב. הבעלים יואב כץ יאשר את החתמת איתמר כהן?

אלי כהן מאמן הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
שביעות רצון מהזרים. אלי כהן/סוכנות ג'יני

במהלך הדקות הראשונות של התיקו 2:2 אתמול (ראשון) במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו מול בני סכנין, נשמעו קריאות בוז מכיוון אוהדי הפועל חיפה למאמן אלי כהן, אולם לאחר הסיום במועדון נשמו מעט לרווחה ואף סימנו שתי נקודות אור: ההשתלבות המהירה של אדילסון בהייה, שהמשיך את היכולת הטובה שגילה במחנה והחזרה מפיגור של שני שערים.

"פלטהאוזן מצוין, בהייה מאוד מסוכן בחלק ההתקפי, אלה הזרים שרצינו", אמרו בקבוצה. לגבי הקריאות נגד כהן הוסיפו: "העונה עוד לא התחילה וכבר שומעים קריאות 'תתפטר'. זה לא הגיוני, צריכים להתאזר בסבלנות".

עוד בנושא:

הפועל חיפה ובני סכנין נפרדו ב-2:2 קצבי
אלי כהן: "לא כל הקהל של הפועל חיפה מקלל, מצפה מהם לתמוך"

אדילסון הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
האדומים מרוצים. אדילסון/אדריאן הרבשטיין

לאחר המשחק הודיע הבעלים יואב כץ כי הוא חותם על ההסכם עם בהייה ובכך הצטרף השחקן הזר רשמית לקבוצה וירוויח כ-100 אלף דולר לעונה. גם ז'וליו סזאר, שלא שותף בגלל פציעה, אמור לחתום בימים הקרובים.

שחקן נוסף שאמור לחתום הוא חלוץ הפועל ירושלים, איתמר כהן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. אם יחתום, כהן צפוי להשלים את סגל הקבוצה. "קבוצות מגיעות עייפות אחרי המחנה, קשה מאוד לחזור מפיגור וזה ראוי להערכה, אבל נצטרך לפתור את הבעיות בהגנה", אמרו בחיפה. המאמן אלי כהן עדיין מחכה לברונו פיניירו, אך נראה כי הפציעה ממנה סובל השחקן תמנע ממנו לשחק עד לפתיחת העונה.

הקבוצה עברה אתמול ברגע האחרון בבקרת התקציבים, שם טוענים כי אישור רואה חשבון על היעדר חובות גרם לבעיה. בבקרה סיפרו כי היו חסרים לקבוצה מספר אישורים כדי לעבור, זאת לאחר שחיפה כבר הודיעה רשמית שהתקציב אושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully