וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר טורונטו, המאסטרס ה-30 בקריירה

המדורג מספר אחת בעולם ניצח 3:6, 5:7 את קיי נישיקורי (6 בעולם) אחרי שעה ועוד 22 דקות, זכה בתואר מספר 66 בקריירה וה-30 מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP. היפני הפסיד בגמר השלישי שלו

עריכה: מרום שפיצר
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
תואר מאסטרס 30 בקריירה. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' זכה הערב (ראשון) בתואר המאסטרס 1,000 ה-30 בקריירה שלו. המדורג ראשון בעולם ניצח 3:6, 5:7 את קיי נישיקורי בשעה ו-22 דקות, לקח את גביע רוג'רס בטורונטו וזכה בתואר המאסטרס ה-11 ב-16 האחרונים בהם השתתף. נישיקורי החמיץ הזדמנות לזכות בתואר הגדול בקריירה שלו, אבל הפסיד בגמר המאסטרס השלישי שלו, כמו גם בגמר אליפות ארצות הברית ב-2014. לדג'וקוביץ' זהו הניצחון התשיעי ברציפות מול נישיקורי, רצף בו החל לאחר ההפסד מולו בחצי גמר אליפות ארה"ב לפני שנתיים. אגב, הזכייה הזו של דג'וקוביץ' הייתה ה-19 ברציפות של אחד מארבעת הגדולים (דג'וקוביץ', מארי, פדרר ונדאל) בתארי מאסטרס.

דג'וקוביץ' השיג את השבירה היחידה במערכה הראשונה במשחקון השישי ועלה ל-2:4. משם הוא לא הסתכל לאחור כל הדרך ל-3:6 במערכה הזו. הסרבי פתח טוב גם את המערכה השנייה ושבר כבר במשחקון השלישי כדי לעלות ל-1:2. נישיקורי לא התייאש והגבי בשבירה משל עצמו במשחקון השישי וזה 3:3. השניים שמרו על ההגשות שלהם עד שבמצב של 5:5 הצליח המדורג מספר אחת בעולם להשיג את השבירה בתום משחקון ארוך ועלה ל-5:6 כשהוא מגיש לתחרות כולה. דג'וקוביץ' עלה ל-15:40 במשחקון הזה עם שתי נקודות הכרעה, אבל נישיקורי הראה טניס יציב מאוד ואיזן ל-40:40. בשלב הזה ביצע נישיקורי שגיאה ושלח כדור לרשת. בנקודה לאחר מכן הוא כבר לא הצליח לענות על ההגשה של נולה וזה 3:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully