וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ולפורט ואנדרסון צפויים לקבל הודעת שחרור

1.8.2016 / 6:32

שני הזרים שלא הרשימו בהפסד למ.ס אשדוד, לא צפויים להמשיך בבירה, כשהפועל אשקלון הביעה בהם עניין. בקבוצה אמרו: "כואב הלב על ולפורט". במועדון מעריכים שכ-15 אלף אוהדים יגיעו לגומלין מול יגלבה

ארסניו ולפורט בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
צפוי לקבל הודעת שחרור. ולפורט/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים התאכזבו מהופעת הקבוצה בהפסד אמש (ראשון) למ.ס אשדוד. במועדון היו כאלה שאמרו שלא מעט שחקנים שקיבלו הזדמנות אכזבו ולא לקחו אותה בשתי ידיים. אחד מאותם שחקנים הוא הנבחן אנדרסון רוסה שלא צפוי להצטרף לקבוצה וככל הנראה יקבל הודעת שחרור. מי שכבר גיששה לגבי השחקן היא הפועל אשקלון שעשויה לקלוט את השחקן. עוד שחקן מבית"ר שבאשקלון רוצים הוא ארסניו ולפורט, שגם הוא ככל הנראה ישוחרר מבית"ר. ולפורט שוחח עם חבריו בבית"ר והביע מורת רוח על כך שלא שמע על התוכניות לשחררו אלא רק מהתקשורת.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הפסידה 3:1 לאשדוד בגביע הטוטו
בן שמעון: "אשדוד היו טובים יותר, נמשיך הלאה למשימה ביום חמישי"

אנדרסון רוסה בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא הותיר רושם חיובי. אנדרסון/ברני ארדוב

"מדובר בבחור חיובי מאוד", אמרו שחקנים, "כואב הלב עליו, הוא מאוד רוצה ולא צריך לשמוע על דברים כאלה מהתקשורת". מי שלא שיחק אתמול הוא טל בנש שלא היה כשיר במאת האחוזים וצפוי לחזור בימים הקרובים לאימונים. למרות ההפסד אמש, בבית"ר צופים שכ-15 אלף צופים יגיעו לגומלין נגד יגלבה הלטבית וידחפו את השחקנים במטרה להעפיל שלב.

בבית"ר עוסקים גם בנושא עומר אצילי, כשעד יום שלישי יגישו במועדון את הסיכומים שלהם לבורר חנוך קינן שצפוי לקבל החלטה הרת גורל מבחינת המועדון עד השבוע הבא. בבית"ר מעריכים שקינן לא יקבע תג מחיר ואם אכן כך יהיה, בקבוצה יישבו עם השחקן ויציעו לו חוזה חדש. שחקן נוסף שבבית"ר מחכים לראות מה יקרה איתו הוא אריק סאבו. במועדון יפנו שוב לפאוק כדי לנסות ולקדם את הבאתו לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully