וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "אשדוד היו טובים יותר, נמשיך הלאה למשימה ביום חמישי"

31.7.2016 / 21:49

מאמן בית"ר ירושלים לא תירץ את ההפסד ונשמע מודע לאחריות לקראת משחק הגומלין מול ילגבה במוקדמות הליגה האירופית: "משחק מאוד חשוב למועדון הזה". שבר בכף היד לגדי קינדה מאשדוד

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
"מקווה מאוד שאצילי יישאר". בן שמעון/ברני ארדוב

לאחר עונה בליגה הלאומית, מ.ס אשדוד פתחה הערב (ראשון) את משחקיה לעונת 2016/17, עם ניצחון בהחלט מרשים, 1:3 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו. אך למרות הניצחון, יש חשש כבד בקבוצה של רוני אוואט מפציעות של חן עזריאל והשוער יואב ג'רפי. גדי קינדה נסע מהמגרש בראשון לציון היישר לאשדוד, לצילום כף ידו, והתברר כי מדובר בשבר. גם השוער והחלוץ נסעו לצילום באשדוד, ג'רפי בעקבות חשש לשבר באצבע ידו ועזריאל בגלל מכה חזקה שספג.

אצל היריבה, רן בן שמעון אמנם לא פתח עם ההרכב החזק ביותר שלו, אך מלבד שער היתרון היפה של שמעון אבוחצירה הוא לא יכול להיות מרוצה. הקבוצה מהבירה תנסה להתאושש ביום חמישי, כשתארח את ילגבה הלטבית במסגרת משחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית, לאחר ה-1:1 במשחק הראשון בלטביה.

בן שמעון אמר לאחר ההפסד: "אנחנו לא אוהבים להפסיד. אשדוד היו יותר טובים אך נמשיך הלאה, יש לנו משימה גדולה מאוד לפנינו. אנחנו עומדים לפני עונה ארוכה מאוד ונצרף עוד שחקנים. המשחק ביום חמישי מאוד חשוב למועדון הזה. לגבי ההרכב, כמובן שאני לוקח אחריות על המחליפים ומי ששיחק. קשה מאוד לחבר שחקנים שלא היו ביחד, גם נבחנים". לגבי עומר אצילי אמר: "אני מאוד רוצה שהוא יישאר אך יש דברים שלא בידינו. אני כן יודע שטוב לו בבית"ר ואני מאוד מקווה שיישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully