וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשריאן גיגס הצמיד את כריסטיאנו רונאלדו לקיר בגלל פחית קולה

חלוץ העבר הנורבגי יאן אוגה פיורטופט סיפר כי חברו ואקס מנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשאר, חשף בפניו את הפעם בה CR7 הצעיר ירד לארוחת הבוקר עם פחית שתייה והוולשי הגיב בזעם

רויטרס

בווידיאו: הניצחון של יונייטד על גלאטסראיי

חלוץ העבר הנורבגי יאן אוגה פיורטופט פרש מכדורגל לפני כעשור וחצי, אחרי שנים ארוכות באוסטריה, אנגליה וגרמניה בין היתר ו-20 שערים במדי נבחרתו הלאומית. אלא שכעת, פיורטופט חזר לכותרות בממלכה ובכלל, בעולם הכדורגל, דווקא דרך סיפור מעניין אותו חשף, מחדר ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד.

המקור של פיורטופט, לטענתו, הוא בן ארצו וחלוץ העבר הנהדר של השדים האדומים, אולה גונאר סולשאר, שסיפר לחברו על מקרה יוצא דופן בו כריסטיאנו רונאלדו הצעיר לקח לעצמו פחית קוקה קולה וירד עמה לארוחת הבוקר הקבוצתית.

ריאן גיגס שחקן מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו, 2008. GettyImages
זמנים טובים וזמנים פחות טובים. גיגס ורונאלדו/GettyImages

ריאן גיגס, ששיחק במשך למעלה משני עשורים במדי יונייטד ושמר על כושר נהדר עד לשלהי הקריירה שלו, לא ממש התחבר לבחירה התזונתית המשונה של הכוכב העולה. גיגס קם בזעם מכיסאו, הצמיד את רונאלדו לקיר בשתי ידיים וצעק עליו: "בחיים שלך אל תעשה שוב דבר כזה", לפני שחטף ממנו את הפחית וזרק אותה.

לא ברור עד כמה הסיפור של פיורטופט אמין ועד כמה הוא באמת התנהל בצורה זו, אך לא קשה להאמין לכך שגיגסי ביקש לחנך את רונאלדו, שבתחילת הקריירה היה נער כישרוני אך סורר ביונייטד, תחת חסותו של סר אלכס פרגוסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully