וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה האלפ זכתה בטורניר מונטריאול אחרי 6:7 (2), 3:6 מול מדיסון קיז

הרומנייה זכתה בתואר ה-14 בקריירה שלה ועשתה את זה עם טורניר מסבב הפרמייר, בו הפסידה בגמר בשנה שעברה. תעלה למקום השלישי בעולם. האמריקאית הצעירה ביצעה 45 שגיאות לא מחויבות

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
תואר מספר 14 בקריירה. האלפ/רויטרס

שנה אחרי שהפסידה בגמר גביע רוג'רס בטורונטו, הצליחה היום (ראשון) סימונה האלפ לזכות בטורניר שנערך השנה במונטריאול. הרומנייה, המדורגת חמישית בעולם, זכתה בתואר ה-14 בקריירה שלה אחרי שניצחה 6:7 (2), 3:6 את מדיסון קיז האמריקאית, המדורגת 12 בעולם. האלפ נזקקה לשעה ועוד 15 דקות על מנת להשלים את הניצחון.

בעקבות הזכייה בתואר של הטורניר מסבב הפרמייר, תעלה האלפ למקום השלישי בעולם. אגב, זה היה המפגש הראשון בין השתיים אי פעם וקיז החמיצה אפשרות לזכות בתואר השלישי בקריירה והשני השנה. האלפ סיימה את המשחק עם 4 ווינרים בלבד, אבל נהנתה מלא פחות מ-45 שגיאות לא מחויבות של האמריקאית הצעירה, שגם חבטה 22 ווינרים. האלפ שברה את ההגשות של קיז חמש פעמים מ-11 אפשרויות, בעוד האמריקאית ניצלה 4/4 אפשרויות שבירה.

"תודה רבה לכל האוהדים שהגיעו", אמרה האלפ, "אני מרגישה כמו בבית עם כל האוהדים הרומנים פה וגם איתכם הקנדים. ברכות למדיסון על שבוע מצוין ואני מאחלת לה הרבה בהצלחה בעתיד. אני רוצה להודות לצוות שלי, תודה על התמיכה בי, אני יודעת שזה לא תמיד קל. השבוע הזה היה מרתון בשבילי".

לוח הסטטיסטיקה מגמר מונטריאול, סימונה האלפ – מדיסון קיז. WTA, אתר רשמי
לוח הסטטיסטיקה מהמשחק/אתר רשמי, WTA
מדיסון קיז טניסאית אמריקאית. GettyImages
קיז עצבנית/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully