וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סנטר העתיד של ישראל": דניאל קופרברג בין מצטייני אליפות אירופה

באתר הדראפט המוביל 'דראפט אקספרס' הכתירו את שחקן הפנים של נבחרת העתודה כאחד השחקנים המסקרנים בטורניר: "למרות גילו הצעיר והמחסור בסנטימטרים, הוא מצליח לבלוט מעל כולם"

ברני ארדוב

בווידאו: הביצועים של דניאל קופרברג בנוער של מכבי חיפה

אליפות אירופה לנבחרות עתודה הסתיימה בשבוע שעבר, ועשרות הסקאוטים שנכחו בהלסינקי מתחילים לשטוח את הרשמים שלהם. מתברר כי אחד השחקנים שצדו את עיניהם של הסקאוטים הוא סנטר נבחרת ישראל דניאל קופרברג, שנכלל ברשימת המצטיינים של הטורניר באתר הדראפט המוביל DraftExpress. באתר בחרו בקופרברג, שהעמיד ממוצעים של 15.1 נקודות (שמיני בטורניר), 6 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים וחסימה למשחק, במקום העשירי מבין מצטייני הטורניר.

"למרות שישראל סיימה את האליפות במקום ה-12 בלבד, קופרברג נצץ ביחס לשאר השחקנים כשהוביל את הנבחרת שלו בנקודות וריבאונדים. זאת הפעם השנייה שהוא משתתף בטורניר של פיב"א ולמרות שהוא בן 18 בלבד, הוא עדיין היווה את לב ההתקפה", נכתב. "קופרברג קצת אנדרסייזד בשביל להיות סנטר, אבל הוא משחק עם אנרגיות גבוהות ומראה תנועה קלילה מאוד ביחס לגובה שלו, ומחפה על החוסר בגובה באמצעות שתי התכונות האלה".

שחקן נבחרת הנוער דניאל קופרברג. ברני ארדוב
דקות בבוגרים העונה? קופרברג/ברני ארדוב

עוד נכתב כי "קופרברג כמעט לא קיבל כדורים למצבי פוסט-אפ, כך שקשה לומר היכן הוא עומד באספקט הזה. גם בהגנה יש לו הרבה מה לשפר, למרות שהוא מראה הרבה רצון ומנסה לחסום לא מעט זריקות. הוא שיחק בעיקר בנוער של מכבי חיפה עד כה, אבל יכול להיות שיקבל דקות כבר העונה בקבוצה הבוגרת. בכל מקרה, נראה שמדובר בסנטר העתיד של נבחרת ישראל, שתמיד חסרה גבוהים איכותיים".

בתחילת החודש קופרברג (2.07) חתם על חוזה חדש במכבי חיפה עד 2019. על פי מאמנו עופר רחימי, הוא אמור לקבל דקות משחק באופן קבוע בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully