וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד תפקיד ערבות בבקרה כדי להעביר את הסגל לקראת גביע הטוטו

30.7.2016 / 20:50

הבקרה מבקשת שהקבוצה תהיה ערבה לפסק הדין שדורש ממנה לשלם 240 אלף שקל ליא יא פטי, למקרה שהיא תפסיד בערעור שהגישה. דראזן בגאריץ', שכבר סיכם, עדיין לא נחת בישראל

לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד תצטרך להפקיד מחר (ראשון) ערבות ברשות לבקרת התקציבים, לפסק הדין בנוגע ליא יא פטי, על מנת לקבל אישור להעברת כל חוזי השחקנים, כדי שאלה יוכלו להשתתף במשחק המתכונן לערב, מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו.

אשדוד ערערה לבית המשפט המחוזי על פסק דין בורר ההתאחדות, שקבע כי היא חייבת לשלם לפטי 240 אלף שקל. עד שיידון הערעור במחוזי, מבקשת הבקרה שאשדוד תהיה ערבה לפסק הדין, במקרה שהיא תפסיד. באשדוד טענו כי הנושא יטופל מחר, כך שלרשות המאמן רוני אוואט יעמוד הסגל הבכיר.

יחד עם זאת, גם אם יוכל המאמן לשתף את כל השחקנים, אשדוד עדיין לא מוכנה לליגה. החלוץ הקרואטי דראזן בגאריץ', שכבר סיכם את תנאיו, עדיין לא נחת בארץ ולקבוצה יש בשלב הזה רק שלושה זרים חתומים. לאשדוד גם חסרים שני שחקנים לקראת המשחק מחר. תום מונד נטש את מחנה האימונים בסלובניה בגלל מחלה ועדיין לא חזר להתאמן. ניר ברדע שהיה הבלם המחליף, קרע את המיניסקוס באימון הראשון במחנה, ייעדר חודשיים וייאלץ את אשדוד למצוא בדחיפות בלם אחר במקומו. חאתם עבד אלחמיד ששב מבלגיה לישראל, עדיין לא נמצא בכושר משחק טוב וימתין על הספסל. משה אוחיון נבחר לקפטן הקבוצה ולקפטן השני טום בן זקן.

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
עדיין לא מוכנים לליגה. אוואט/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully