וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט העבר שי שטרית נדקר בחוף הים: "זה היה משהו מטורף"

30.7.2016 / 19:01

השופט ניסה להפריד במהלך עימות ונדקר בירך: "מישהו מאחור צעק 'זה שי שטרית' ודקר אותי. מי בא לחוף הים עם סכין כזו, שיכולה לרצוח? כל השנים שלי בכדורגל לא עברתי כזו טראומה"

השופט שי שטרית. ברני ארדוב
אירוע מפחיד מאוד. שטרית/ברני ארדוב

שופט העבר שי שטרית נדקר היום (שבת) בחוף הים בהרצליה, לאחר שניסה להפריד ולגונן על אחד המצילים בחוף במהלך קטטה שהתרחשה מתחת לתחנת ההצלה.
שטרית נפצע בירכו, מתחת לישבן, אבל תיאר לוואלה! ספורט אירוע בו יכול היה גם לקפח את חייו.

"הלכתי לים עם אשתי והילדים", סיפר שטרית לאחר שקיבל טיפול רפואי, "פתאום מישהו ניסה להתנפל על המציל המבוגר בחוף, אותו אני מכיר כבר שנים. ניגשתי כדי להפריד, אבל מישהו מאחור צעק 'זה שי שטרית' ודקר אותי. אין לי מושג מה קרה שם. אני, שמלמד את הילדים שלי להפריד, נקלע לכזה דבר. המזל הוא שהצלחתי איכשהו לברוח. עליתי לתחנת ההצלה, כי זה קרה מתחת לתחנה וכל המצילים תפסו את הבחורים האלה. זה היה משהו מטורף".

שטרית הוסיף: "נדקרתי בירך מתחת לישבן. עשו לי חמישה תפרים ואני בדרך למשטרה, כי הבנתי שהאיש נתפס. הייתי כבר עם החולצה וכיסא הים עלי. הילדים היו עם כפכפים בדרך הביתה ופתאום ראיתי מישהו נותן אגרופים למציל המבוגר. לא זה שהרביץ למציל דקר אותי, אלא החבר שהיה מאחור. אני רק רציתי להזיז אותו מהמציל ומישהו צעק את השם שלי. אני לא יודע אם זה הוא שצעק את השם שלי, אבל ראיתי סכין עם דם והוא שוב ניסה לדקור אותי. הוא המשיך להשתגע. אחרי זה כאשר באה המשטרה, אמרו לי שהם היו שיכורים. אם לא הייתי מצליח לחמוק ולברוח, לא יודע אם הייתי עכשיו בחיים. מי בא לחוף הים עם סכין כזו, שיכולה לרצוח? כל מה שלא עברתי בכדורגל קרה לי היום. כל השנים שלי בכדורגל לא עברתי כזו טראומה".

  • עוד באותו נושא:
  • שי שטרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully