וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד רכשה את קווין גמיירו מסביליה ב-32 מיליון יורו

העברה גדולה בספרד: סגנית אלופת אירופה החתימה לארבע שנים את החלוץ הצרפתי בן ה-29 שכבש 29 שערים בכל המסגרות בעונה שעברה. וייטו יעבור בהשאלה לסביליה, שסיכמה גם עם בן ידר

AP

בווידאו: ברצלונה פותחת עונה

אתלטיקו מדריד ניצחה את ברצלונה בקרב על קווין גמיירו. סגנית אלופת אירופה הודיעה היום (שבת) באופן רשמי על צירופו של החלוץ הצרפתי, שנרכש מסביליה תמורת 32 מיליון יורו (אפשרות לחמישה מיליון נוספים) וחתם על חוזה לארבע שנים. שני המועדונים הגיעו לסיכום, לפיו לוסיאנו וייטו יעשה את הדרך ההפוכה ויצטרף כמושאל לזוכת הליגה האירופית בשלוש השנים האחרונות.

המהלך של גמיירו סותם ככל הנראה את הגולל על אפשרות חזרתו של דייגו קוסטה מצ'לסי לאתלטיקו מדריד. המתאזרח הברזילאי רצה לשוב לווינסטה קלדרון, אבל דייגו סימאונה העדיף בסופו של דבר את גמיירו, שהבקיע 29 שערים בכל המסגרות בעונה הקודמת שהייתה הטובה ביותר שלו בקריירה. אתלטיקו תהיה הקבוצה החמישית בקריירה של החלוץ בן ה-29, שהחל את דרכו בשטרסבורג ושיחק גם בלוריין ופריס סן ז'רמן לפני שהגיע לספרד.

מי שיחליף את גמיירו בסביליה הוא וויסאם בן ידר, חלוצה בן ה-26 של טולוז, לאחר שהאנדלוסים סיכמו על רכישתו תמורת תשעה מיליון יורו. בן ידר כבר פרסם הודעת פרידה מטולוז ונמצא בדרכו לחתום רשמית לחמש שנים בסביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully