וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר: "רציתי לסיים את הקריירה בפיניקס, לא רציתי להתחנן"

הסנטר שפרש מה-NBA ושוקל הצעות, בין השאר מהפועל ירושלים, מאוכזב מהקבוצה בה בילה את שמונה עונותיו הראשונות בליגה אבל מודה: "סיימתי כמו שצריך". יודיע על עתידו במסיבת עיתונאים ביום שני

צילום ועריכת וידיאו: דרור פיקלני

בארצות הברית מוסיפים להתעסק בפרישתו של אמארה סטודמאייר מ-NBA. הסנטר, שצפוי להצטרף להפועל ירושלים אך מחזיק גם בהצעה מסין ומניו יורק ניקס (תפקיד מקצועי), חתם על חוזה בניקס על מנת שיוכל לפרוש כשחקן הקבוצה, אך מתברר שקבוצה נוספת בה כיכב במהלך שנותיו בליגה, פיניקס סאנס, לא עמדה בציפיות שלו באותה מידה.

"הם היו יכולים להיות הדרך המושלמת החוצה", אמר, "לא רציתי להתחנן בפניהם. הלב שלי היה בשני מקומות, פיניקס וניו יורק, הלכתי לאן שרציתי". סטודמאייר לא ציין האם ביקש מהסאנס עסקה דומה לזו שקיבל בסופו של דבר מהניקס (חוזה לא מובטח לעונה, ממש ביום שפרש). "סיימתי כמו שצריך. לא התכוונתי להמשיך לדפוק על דלתות שלא רוצים לפתוח בפני", הוסיף.

סטודמאייר בן ה-33 בילה את שמונה העונות הראשונות שלו ב-NBA במדי פיניקס, שם שיתף פעולה בצורה נפלאה עם סטיב נאש. הוא הוכתר כרוקי השנה ב-2003 והופיע במהלך התקופה הזו חמש פעמים (מתוך שש בסך הכל בקריירה) באולסטאר. "אני אוהב את האוהדים שלי בפיניקס", אמר, "רוב הרגעים והמהלכים הגדולים שלי היו שם. התאמצתי לסיים שם את הקריירה, אבל לא נתנו לי".

על פי דיווחים בארצות הברית, סטודמאייר יודיע על עתידו במסיבת עיתונאים שיקיים ביום שני.

שחקן פיניקס סאנס, אמארה סטודמאייר. רויטרס
"רוב הרגעים הגדולים שלי היו שם". סטודמאייר במדי הסאנס/רויטרס

* גולדן סטייט הזמינה למחנה האימונים את הסנטר ג'בייל מגי. הווריירס מחפשים גבוה נוסף לרוטציה לאחר עזיבתם של פסטוס אזילי ואנדרה בוגוט והחליטו לתת הזדמנות למגי בן ה-28, ששיחק בעונה האחרונה בדאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully