וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש קשר: רשימת המועמדים של זינדין זידאן וריאל מדריד

סיסוקו? מטווידי? וראטי? אולי בכלל מאטיץ' בספרד מדווחים שבצל הכישלון בהבאת פול פוגבה, הבלאנקוס כבר סימנו מספר אפשרויות לרכש. זידאן: "כנראה שרונאלדו לא יהיה כשיר לפתיחת הליגה"

צילום מסך

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן לראשונה במנצ'סטר יונייטד

ריאל מדריד מעוניינת לצרף קשר, כאשר על פי הדיווחים בספרד זינדין זידאן כבר סימן לעצמו מספר מועמדים בעקבות פספוסו של פוגל פוגבה, שהעברתו למנצ'סטר יונייטד תושלם בימים הקרובים. כרגע נראה שהבלאנקוס ירכשו אחד מארבעה - מרקו וראטי, נמנייה מאטיץ', מוסא סיסוקו ובלס מטווידי.

וראטי, קשרה של פריס סן ז'רמן, קושר כבר מספר פעמים בעבר למעבר לריאל. חוזהו של האיטלקי, ששוויו מוערך בכ-40 מיליון יורו, מסתיים רק ב-2020 והוא חזק בתוכניות של אונאי אמרי, אבל תמורת הסכום הנכון כמובן שאין לדעת. גם חברו לקבוצה, מטווידי, ששווה על פי ההערכות 30 מיליון יורו, כבר הוזכר כמועמד לריאל מדריד בשנים האחרונות והגעתו של גז'גוז' קריכוביאק עשויה לפגוע במעמדו ולגרום לו לחפש אתגר חדש.

סיסוקו, שכמובן לא יישאר בליגה השנייה באנגליה עם ניוקאסל לאחר שכיכב ביורו, מבוקש במספר קבוצות. גם שווי השוק שלו, שמוערך בסך הכל ב-12 מיליון יורו, הופך אותו לאטרקטיבי ביותר. מאטיץ' ראה את צ'לסי מחתימה את אנגולו קאנטה ועשוי לעזוב בשל כך. הוא כבר התבטא בנושא ("יש לי חוזה לשלוש שנים אך הכל אפשרי") ולמרות שאנטוניו קונטה הכריז שהוא לא למכירה, הבלאנקוס עשויים להנחית אותו תמורת כ-40 מיליון יורו.

שחקן ניוקאסל, מוסא סיסוקו. GettyImages
מבוקש. סיסוקו/GettyImages

בתוך כך, זידאן אישר כי כריסטיאנו רונאלדו ככל הנראה לא יהיה כשיר לפתיחת הליגה. "הוא ייעדר מהסופר קאפ", אמר, "לגבי המשחק הראשון בליגה מול ריאל סוסיאדד, נראה. הפציעה שלו דורשת מנוחה של חודש וכמובן שהוא לא יכול לשחק מייד לאחר מכן. בין הסופר קאפ לפתיחת הליגה יש עשרה ימים, אני לא מאמין שיהיה כשיר למשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully