וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וייד הוצג בשיקגו בולס: "זו הקבוצה של ג'ימי באטלר"

הכוכב בן ה-34 הוצג רשמית במסיבת עיתונאים: "זה כמו חלום שהתגשם. לקח לי זמן רב להגיע לכאן, אבל עכשיו אני פה. אם לא באטלר, לא הייתי מגיע. רוצה לעזור לקבוצה להגיע למקום שאליו היא ראויה"

שחקן שיקגו בולס דווין וייד. רויטרס
"לכולנו יש מטרה משותפת". וייד והחולצה/רויטרס

אוהדי שיקגו בולס חיכו לרגע הזה זמן רב, והערב הוא הגיע: ההחתמה הנוצצת של הקבוצה, דווין וייד, הוצג הערב (שישי) באופן רשמי במסיבת עיתונאים חגיגית.

"זה כמו חלום שהתגשם", אמר וייד הנרגש. "אני חלק מהעיר שיקגו. החלום שלי להפוך לשחקן NBA החל כאן. לקח לי זמן רב להגיע לפה, אבל אני כאן עכשיו וזה מה שחשוב. אני רוצה לציין שזו הקבוצה של ג'ימי באטלר. הוא השחקן פה, ואנחנו נשחק דרכו כמה שיותר. לא הייתי מגיע לכאן אם הוא לא היה בקבוצה. הוא התקשר אליי באופן אישי וביקש שאגיע. אנסה לעזור לו ככל שאוכל".

וייד הוסיף: "אני רוצה להיות חלק מהבנייה של המועדון הזה, ומהחזרה שלו למקום שבו הוא צריך להיות. לכולנו כמובן יש מטרה משותפת, והיא לצבור כמה שיותר ניצחונות".

וייד בן ה-34 עזב את מיאמי היט לראשונה בקריירה אחרי 13 שנים בהן היה הפנים של הפרנצ'ייז. וייד זכה עם ההיט בשלוש אליפויות, הפך למלך הסלים שלו בכל הזמנים וב-855 משחקים שרשם במדיה לאורך הקריירה העמיד ממוצעים של 23.7 נקודות, 5.8 אסיסטים, 4.8 ריבאונדים ו-1.7 חטיפות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully