וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס מכבי פתח תקוה פבריס לוקמבו לוקאסו נידון לעשרה חודשי מאסר בכלא

שחקן ההגנה הבלגי נתפס כשהבריח עשרה מהגרים אפגנים מצרפת לאנגליה, וירצה עונש מאסר בפועל: "אני נמצא בחובות כבדים ולכן הסכמתי. הייתי תחת לחץ, אני מצטער מאוד על מעשיי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחזק את נבחרת בתי הכלא. לוקמבו לוקאסו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעונת 2005/06 נחת בישראל השחקן הבלגי, פבריס לוקמבו לוקאסו, שחתם במכבי פתח תקוה, בשורותיה רשם תשע הופעות בלבד, במהלכן אפילו הספיק לכבוש שער ליגה. אלא שלוקמבו לוקאסו לא הצליח להטביע את חותמו ושוחרר מהמלאבסים בסופו של יום.

הוא הספיק לעבור בפארלימני, אולימפיאקוס ניקוסיה, א.א.ק לרנקה ושרלרואה, לפני שתלה את הנעליים ופרש ממשחק פעיל בגיל 29 בלבד.

ומאז, בעיקר צרות. לאחר פרישתו נעצר על ידי המשטרה בחשד שסחר בסמים, אך הצליח להתחמק מעונש. אלא שבימים האחרונים הוא נעצר שוב, כשהפעם המזל לא האיר לו פנים. על פי החשד, לוקמבו לוקאסו ניסה להבריח מהגרים במשאית מצרפת לאנגליה, ונתפס בדרך. במכוניתו נמצאו עשרה מהגרים אפגנים (ארבעה גברים, שתי שנים שאחת מהן בהיריון וארבעה ילדים). הוא נעצר על ידי המשטרה, נחקר ובימים האחרונים נקבע עונשו: עשרה חודשי מאסר בפועל והרחקה מצרפת לשלוש שנים.

"ביקשו ממני להעביר רהיטים לאנגליה", אמר בראיון לתקשורת בצרפת. "לפני שהגעתי ליעדי, ניגש אליי אדם והציע לי להבריח עשרה אנשים תמורת 1,000 יורו לראש. בגלל החובות הגדולים שלי השבתי להצעה בחיוב. לא חשבתי. הכול קרה מאוד מהר. הרגשתי תחת לחץ עצום ופשוט הסכמתי. מעולם לא עשיתי דבר שכזה ואני מאוד מצטער על מה שעשיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully