וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: אנטון קזרנובסקי ויחזקאל סקוורר צפויים להצטרף

29.7.2016 / 10:33

הסנטר (31, 2.05) ששיחק אשתקד בליגה המקדונית צפוי לחזור לקדנציה שלישית בגן נר לצידו של הרכז (27, 1.80) ובכך להשלים את הסגל הישראלי של אריאל בית הלחמי. הצמד יצטרפו לקרפלס שכבר חתם

שחקן בני השרון, ארז כץ, לפני שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אנטון קזרנובסקי. מגד גוזני
שוב בגן נר. קזרנובסקי/מגד גוזני

העולה החדשה לליגת העל, הפועל גלבוע/גליל ממשיכה לעבוד לקראת העונה הבאה, כשהמועדון קרוב לצירופם של הסנטר אנטון קזרנובסקי , ששיחק בעונה שעברה בליגה המקדונית, ושל הרכז יחזקאל סקוורר. מרבית התנאים של השניים נסגרו, וההערכות הן שבתחילת השבוע הבא יצטרפו לסגל של אריאל בית הלחמי וישלימו את הסגל הישראלי לקראת העונה הבאה.

קזרנובסקי (31, 2.05) שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב שיחק ברמת השרון וגליל עליון לפני שיצא למספר שנים בגרמניה. הוא חזר לישראל בשנת 2010 לעירוני רמת גן, העביר קדנציה ראשונה בגלבוע/גליל לפני שירד ללאומית ויצא לעונה בפלוישט הרומנית.

עוד בנושא:
ריצ'רד האוול: "לחצנו ידיים, ואז מכבי הפחיתה בשכר עליו סיכמנו"
גיים ויווס על סף חתימה בברצלונה, ז'אן טבק יאמן את סביליה

טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול יחזקאל סקוורר שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
חיזוק לבית הלחמי. סקוורר/ברני ארדוב

בעונת 2013/14 שב לליגת העל כשחתם בהפועל אילת, אך לאחר שלא היה מרוצה מדקות המשחק שלו, עבר לגלבוע/גליל בשנית. בעונת 2014/15 רשם עונה מצוינת בהפועל גליל עליון מהלאומית עם 14.2 נקודות ו-8.3 ריבאונדים, מה שהוביל אותו לחוזה בקרפס סקופיה ממקדוניה במדיה רשם אשתקד 10.9 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק.

סקוורר (27, 1.80) גדל גם הוא במכבי תל אביב, ושיחק במשך שנים בגבעת שמואל ומ.כ הבקעה בליגה הראשונה והשנייה. בעונת 2012/13 עבר להפועל אילת עם עודד קטש והיה חלק חשוב מהקבוצה הדרומית. לאחר עונה אחת בהפועל חולון חזר לצידו של קטש כשחתם בהפועל תל אביב ורשם 5.2 נקודות ו-2.5 אסיסטים למשחק. בעונה שעברה עזב לעירוני נס ציונה ורשם 3.7 נקודות ו-1.5 אסיסטים. הסגל של גלבוע/גליל כולל נכון לעכשיו את אופיר הובר והקפטן חואקין שוכמן שממשיכים עם הקבוצה מהליגה השנייה, את טל קרפלס שהגיע מעירוני נס ציונה וזיו בן צבי שהצטרף מהפועל עפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully