וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס נפרד משחקני הפועל באר שבע, דימיטריס סיובאס יחמיץ את הגומלין

29.7.2016 / 11:13

הברזילאי עוזב את בירת הנגב אחרי שש שנים וחצי. בלם אולימפיאקוס סובל ממתיחה וייעדר 10-14 ימים, כ-800 יוונים ילוו את הקבוצה שלהם. המנהל הספורטיבי לשעבר: "באר שבע לא מפחידה"

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יחסר לאדומים. סוארס/יוסי ציפקיס

וויליאם סוארס הגיע היום (שישי) לאימון הפועל באר שבע ונפרד מחבריו לקבוצה. במועדון ניסו לשכנע את סוארס להישאר עד אחרי משחק הגומלין נגד אולימפיאקוס, אבל הוא החליט לעזוב כבר עכשיו. הברזילאי בן ה-31 שיחק בבאר שבע מינואר 2010, כלומר יותר משש שנים וחצי.

בלם אולימפיאקוס, דימיטריס סיובאס, יחמיץ את משחק הגומלין בגלל מתיחה. סיובאס בן ה-27 נפצע במהלך המשחק הראשון בין הקבוצות והוחלף כבר במהלך המחצית הראשונה. מבדיקות שהוא עבר אתמול, עולה שהוא זקוק למנוחה בת 10-14 ימים ושהוא בכל מקרה לא יוכל לשחק באצטדיון טרנר.

מי שצפוי להחליף את סיובאס הוא הבלם מנואל דה קוסטה, שנכנס במקומו ביום רביעי. אסטבן קמביאסו לא בכושר משחק, אבל המאמן ויקטור שוקל לכלול אותו בסגל. כ-800 אוהדים יוונים אמורים ללות את הקבוצה שלהם לבירת הנגב.

בשורות האלופה היוונית שורר לא מעט לחץ אחרי ה-0:0 הביתי ובתקשורת המקומית המשיכו לכתוב שהיא "הגיעה לא מוכנה" למשחק נגד האלופה הישראלית. שוער העבר של הקבוצה, ניקוס סראגניס, התראיין לאחת מתכניות הרדיו ואמר: "הסתכלתי על השוער קאפינו במהלך המשחק והוא נראה לי לא רגוע. באופן כללי, השחקנים נראו לא שקטים".

שחקן העבר יורגוס גאורגטוס, ששימש כמנהל הספורטיבי ועזב בקיץ, אמר: "אני בטוח ב-100 אחוז שאולימפיאקוס יכולה לעבור, היא כבר הייתה במצבים מהסוג הזה. הפועל באר שבע קבוצה טובה, אבל היא לא מפחידה ולא עדיפה על אולימפיאקוס. הסגל של הקבוצה כמעט זהה לזה מהעונה שעברה - אז השגנו תוצאות נהדרות בליגת האלופות נגד קבוצות הרבה יותר חזקות מבאר שבע".

עוד בנושא:

סוער באולימפיאקוס: "איך קבוצה של 10 מיליון דולר עושה לנו בית ספר?"
הפועל באר שבע לא הצליחה לשכנע את וויליאם סוארס להישאר

שחקן אולימפיאקוס, דימיטריס סיובאס. GettyImages
חיסרון משמעותי. סיובאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully