וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וויליאם סוארס צפוי לעזוב כבר ביום שישי הקרוב

27.7.2016 / 23:56

הבלם נפרד מחבריו עוד לפני ה-0:0 ביוון והודיע להם שזה יהיה משחקו האחרון לפני מעבר אפשרי ל-MLS. בקבוצה יבקשו ממנו להישאר עד אחרי הגומלין. נשיא אולימפיאקוס זעם על שחקניו

שחקני הפועל באר שבע. עדי פרץ, אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
יופי של הופעה/אתר רשמי, עדי פרץ, אתר הפועל באר שבע

הפועל באר שבע השיגה הערב (רביעי) מקדמה גדולה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, כשסיימה ב-0:0 עם אולימפיאקוס ביוון. הקבוצה של ברק בכר היתה עדיפה על קבוצת הפאר היוונית למשך דקות רבות וגם לא היתה רחוקה מלמצוא את הרשת, כשבצד השני סיפק דודו גורש מספר הצלות והציל את האלופה הישראלית. הגומלין ייערך ביום רביעי הבא באצטדיון טרנר, ובו תקווה באר שבע להשלים סנסציה של ממש.

וויליאם סוארס צפוי לעזוב את הפועל באר שבע כבר בשישי הקרוב. הבלם נפרד מחבריו והודיע לחלק מהם עוד לפני המשחק שזה יהיה משחקו האחרון במדי האלופה, שעשויה לבקש ממנו להישאר עד אחרי משחק הגומלין. לדברי שחקנים ששוחחו עמו, הוא עדיין לא יודע לאן יעבור, אבל סיכויים גבוהים שיעבור ל-MLS בארצות הברית. בסיום המשחק הניפו חלק מהשחקנים את הבלם על הכתפיים.

ובצד המפסיד, הבעלים של אולימפיאקוס ונגליס מרינאקיס לא ידע את נפשו מרוב זעם. על פי התקשורת היוונית, נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אם אתם לא עולים, אל תטרחו לחזור הביתה. זו לא אולימפיאקוס שלי. אם לא תעלו, נחליף את כולם ונבנה את אולימפיאקוס שאנחנו רוצים".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע חילצה 0:0 מרשים מאולימפיאקוס

שחקן הפועל באר שבע וויליאם סוארס. ברני ארדוב
יישאר לגומלין? סוארס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully