וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: למרות האמון מארבלדזה, בן בסט צפוי לעזוב

29.7.2016 / 7:00

חלוץ מכבי תל אביב, שבישל ב-1:3 על פנדורי, מעוניין לשחק בצורה קבועה בהרכב, אולם המאמן עדיין תומך בהישארותו. סה הבהיר לחבריו כי הוא לא מתכוון לעזוב, עדיין אין התקדמות בנוגע לעסקת אזולאי. בן הרוש, בן חיים (הבלם) וגולסה מאוכזבים

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: מכבי תל אביב חוגגת מול פנדורי

מכבי תל אביב עשתה אמש (חמישי) צעד משמעותי לעבר שלב הפלייאוף של הליגה האירופית עם 1:3 על פנדורי ברומניה. בזמן שהצהובים ינסו להשלים את העבודה במשחק הגומלין בנתניה בשבוע הבא, שוטה ארבלדזה עדייין מתעסק בהרכבת הסגל אצל סגנית האלופה. המאמן מעוניין להשאיר את עדן בן בסט, שמצדו מעדיף לעזוב בעקבות הרצון לשחק בצורה קבועה בהרכב והוא אינו צפוי להישאר.

הרצון של ארבלדזה להשאיר בסגל את בן בסט נובע מהמשא ומתן עם תומר חמד, שלא מתקדם. בן בסט זוכה לאמון מצדו של המאמן כאשר במועדון טוענים כי כל עוד לא צורף חלוץ ישראלי או יהודי כמו ארון שוינפלד, אין טעם לשחרר את החלוץ, שבישל לדור מיכה את השער השלישי ברומניה ואף זוכה לתמיכה משחקני הסגל. מאידך, אורלנדו סה לא מתכוון לעזוב לשום מקום. הפורטוגלי פתח גם אתמול בהרכב ונדמה כי הוא חסר את התחושה של הבקעת שער כדי לצבור ביטחון. סה הבהיר בימים האחרונים במספר שיחות עם שחקני בסגל כי הוא מאמין בכוחו והוא אינו מתכוון לעזוב.

עוד בנושא:
ארבלדזה: "השער הראשון פתח את המשחק, השגנו יתרון גדול לגומלין"
מוקדמות הליגה האירופית: 1:3 למכבי תל אביב על פנדורי בחוץ

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רוצה דקות משמעותיות יותר. בן בסט/ברני ארדוב

חרף הניצחון ברומניה, לא כל השחקנים בסגל היו מרוצים. אייל גולסה ועמרי בן הרוש, שנותרו מחוץ לסגל של ארבלדזה, היו מאוכזבים. הקשר לא שותף במשחק הקודם מול קאיראט אלמטי אחרי שהגיע למכבי תל אביב מפאוק סלוניקי בתקווה להחזיר לעצמו את חדוות המשחק. כרגע נדמה כי גולסה לא נמצא בתוכניות כאשר שלישיית הקישור כוללת את גל אלברמן, האריס מדוניאנין ונוסא איגייבור. ברגע שאוסקר סקאריונה יכנס לעניינים הוא צפוי להדיח את איגייבור או מדוניאנין מההרכב. בן הרוש, שרואה כי אבי ריקן מקבל את הקרדיט לפניו בעמדת המגן השמאלי, הבין שבמועדון מחפשים מגן שמאלי זר. אל גזרת המאוכזבים אפשר להוסיף גם את טל בן חיים הבלם, שנותר על הספסל כאשר יגור פיליפנקה פתח על חשבונו. ההחלטה להדיח את הבלם מההרכב הפתיעה אחרי ששיחק מול גוריצה ובצמד המשחקים מול הקזחים. במחצית הראשונה היה ניתן לראות שנרשמו לא מעט בעיות של תיאום במרכז ההגנה ובקבוצה מודעים לכך שיש בעיות ובקבוצה צריכים לפתור אותן במהרה כדי שסגנית האלופה תרים את יכולת המשחק שלה. בגזרת שלומי אזולאי עדיין אין התקדמות והקשר, שנותר בארץ, יחבור היום לשחקנים באימון בקרית שלום.

ועדיין חשוב לזכור כי מכבי תל אביב עשתה את העבודה בצורה הטובה ביותר ומבין כל הישראליות באירופה נמצאת קרובה לשלב הפלייאוף. "צריך לקרות משהו ממש בלתי צפוי כדי שנאבד יתרון כזה בארץ. אין בלוף בחיים ואם שחקנים לא מקבלים כל כך הרבה זמן משכורת, איך מצפים מהם לעלות למגרש ולתת הכול?", אמר אחד השחקנים על המצב של שחקני פנדורי, שחלקם לא קיבלו משכורת כשישה חודשים. היום הקבוצה תשוב לישראל ב-15:00 וארבלדזה הבהיר לשחקנים כי הם יגיעו משדה התעופה בן גוריון לקרית שלום כדי לקיים אימון. הכוונה היא ששחקני הרכב רבים יקבלו מנוחה מול מכבי פתח תקוה במחזור הראשון של גביע הטוטו, שיתקיים ביום ראשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully