וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.7: פ.ס.ז' קרובה להשלמת עסקת לקאזט, פאייה ליונייטד?

האלופה תשלם 50 מיליון יורו לליון, שזקוקה לכסף כדי לממן את עסקת דפאי. כוכב יורו 2016 מעוניין בפרויקט של מוריניו, שעדיין מקווה כי עסקת פוגבה תושלם. וולפסבורג בעקבות האקס, נאפולי משתוללת והמהלך של פפ נגד הענקיות

AP

בווידאו: ברצלונה פותחת עונה

העברות

* לוסיאנו וייטו התאמן לראשונה במדי סביליה. החלוץ, שהיה מבוקש בברצלונה, הושאל לעונה מאתלטיקו מדריד. הקבוצה מהבירה הספרדית עדיין לא אישרה את המעבר, אך וייטו קיבל רשות להתאמן תחת חורחה סמפאולי.

* איביצה אוליץ' הבלתי נגמר מצא יעד חדש. הקרואטי בן ה-36 חתם במינכן 1860.

* ריקי ואן וולפסווינקל סגר מעגל כששוחרר מנוריץ' וחזר להולנד, עם חוזה לשלוש שנים בוויטסה ארנהם, הקבוצה בה החל את הקריירה. החלוץ בן ה-27 חתם לשלוש שנים, סכום ההעברה לא פורסם.

* איסמעיל אייסאטי בן ה-27, בעבר כישרון גדול בפ.ס.וו איינדהובן, הצטרף בהעברה חופשית לאלניאספור הטורקית, אחרי שהשתייך לטרק גרוזנית.

* פאול אנטון, 25, קפטן דינמו בוקרשט, עבר בהשאלה לחטאפה הספרדית, שתשלם על עסקת ההשאלה של הקשר כ-200 אלף יורו.

* שפילד וונסדיי הודיעה על החתמתם של המגן/קשר הצ'כי דניאל פודיל (30) והקשר השוויצרי אלמן אבדי (29), המגיעים יחד מווטפורד.

* בראד גוזאן הוצג במידלסבורו אחרי שחתם לשנתיים. השוער ייאבק עם ויקטור ואלדס על האפודה הראשונה אצל העולה החדשה.

* בפטימבי גומיס, חלוצה של סוונסי, הושאל למארסיי לעונה הבאה והוצג במועדון.

* אדריאנו הוצג רשמית בבשיקטאש. הברזילאי עזב את ברצלונה הקיץ וחתם בקבוצה הטורקית עד 2019.

שמועות

* על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו, סכום ההעברה בעסקת פול פוגבה יעמוד על 110 מיליון יורו, אותם תשלם מנצ'סטר יונייטד ליובנטוס. מדובר בסכום מופחת לעומת זה שפורסם בימים האחרונים, בעיקר בגלל עמלת הענק של הסוכן מינו ראיולה, אותה תשלם יונייטד בלבד. פוגבה כבר נחת בלוס אנג'לס לצורך בדיקות רפואיות במועדון האנגלי.

* רשת "סקיי גרמניה" מדווחת כי ארסנל פתחה במגעים עם ולנסיה בנוגע להעברתו של הבלם שקודראן מוסטפי, לו יש סעיף שחרור בסך 50 מיליון יורו. התותחנים מנסים להפחית את המחיר כדי להביא את בלם נבחרת גרמניה, בעיקר בגלל הפציעה של בן ארצו פר מרטסאקר, שייעדר לפחות חמישה חודשים.

* גבריאל ז'סוס, חלוץ הנבחרת האולימפית של ברזיל ואחד הצעירים המבוקשים בכדורגל העולמי, אמר שעסקת העברתו למנצ'סטר סיטי "סגורה כמעט לחלוטין", אחרי שפפ גווארדיולה שוחח עמו.

* ארקדיוש מיליק השלים את הבדיקות הרפואיות שלו בנאפולי וצפוי לחתום רשמית במהלך היום. על פי הדיווחים, אייאקס תקבל עבור חלוץ נבחרת פולין כ-35 מיליון יורו, מתוכם 20 אחוזים יעברו ללברקוזן, קבוצתו הקודמת של מיליק.

* מי שעשוי להחליף את מיליק באייאקס הוא ברטראן טראורה, 20, החלוץ המוכשר של צ'לסי, אותו ניסתה הקבוצה מאמסטרדם להחתים כבר בינואר.

* הקרב על אמאדו דיאוורה מתחמם, וכעת באיטליה מדווחים כי נאפולי מקדימה את רומא במאבק על שירותיו של קשר בולוניה בן ה-19. קבוצתו תקבל כ-18 מיליון יורו ואולי גם את מירקו ולדיפיורי.

* בנוסף, נאפולי גם העלתה את הצעתה לטורינו על הבלם הסרבי בן ה-24 ניקולה מקסימוביץ' ל-22 מיליון יורו, וגם במקרה הזה ולדיפיורי עשוי לעשות את הדרך ההפוכה.

* בורדו צפויה להשלים בקרוב את צירופו של ז'רמי מנז, קשרה של מילאן, עמו היא מנהלת מגעים בשבוע האחרון. "העניין מתקדם, אבל עד שלא נחתום על כך המסמכים, אין מה להודיע", אמר נשיא המועדון ז'אן לואי טריו.

* ב"ל'אקיפ" מדווחים שמארסיי ויתרה על הניסיון לצרף בהשאלה את ז'ורדן ורטו, הקשר הצרפתי בן ה-23 שמעוניין לעזוב את אסטון וילה, ומי שנכנסה לתמונה כעת היא ריאל בטיס, שמנסה להחתימו.

אמאדו דיאוורה שחקן בולוניה. GettyImages
הילד מתקרב לנאפולי. אמאדו דיאוורה/GettyImages

* האם כוכב יורו 2016 נמצא בדרך למנצ'סטר יונייטד? על פי הדיווח ב"פראנס פוטבול" עולה כי דימטירי פאייה מעדיף לשחק בפרויקט של ז'וזה מוריניו והוא אינו מעוניין להישאר בווסטהאם, חרף ההצהרות בסיום אליפות אירופה. הפטישים כבר חושבים על מחליף אפשרי כאשר השם שעלה בתקשורת האנגליו הוא של אנדרה איו, שלא צפוי להמשיך בסוונסי ויעלה לווסטהאם 20 מיליון יורו.

* פריס סן ז'רמן ממשיכה לחפש חלוץ שיירש את זלאטן איברהימוביץ'. בתקשורת הצרפתית טוענים כי עסקת העברתו של אלכסנדר לקאזט נסגרה כאשר בליון יקבלו עבור החלוץ כ-50 מיליון יורו. בקבוצה של ז'אן מישל אולאס מתככנים להשתמש בכסף מעסקת לקאזט כדי לממן את צירופו של ממפיס דפאי.

* ביובנטוס חושבים גם על דילול הסגל. אחרי צירופו של גונסאלו היגואין והנסיקה ביכולתו של פאולו דיבאלה, מריו מנדז'וקיץ' חושב על היעד הבא. וולפסבורג, בה כיכב בעבר, מתעניינת בקרואטי הנהדר.

שחקן נבחרת קרואטיה מריו מנדז'וקיץ'. רויטרס
חוזר לגרמניה? מנדז'וקיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully