וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "סמיר נאסרי ושחקנים נוספים הגיעו עם משקל עודף"

מאמן מנצ'סטר סיטי סיפר למה לא שיתף את הצרפתי במשחק ההכנה בו ניצחו הסיטיזנס בפנדלים את דורטמונד, תמונה לא מחמיאה של אגוארו הופצה ברשתות החברתיות. פפ: "הייתי רוצה עוד משחקי הכנה"

צילום מסך

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן לראשונה במדי מנצ'סטר יונייטד

מנצ'סטר סיטי ובורוסיה דורטמונד נפרדו היום (חמישי) בתיקו 1:1 דרמטי מאוד במשחק שנערך בשנג'ן, סין, במשחק שנערך במסגרת טורניר ההכנה לעונה, ה-ICC.

לאחר שהשוורצגלבן הביסו 1:4 את מנצ'סטר יונייטד במשחק הראשון שלהם בסין ולאחר שהדרבי של מנצ'סטר, שאמור היה להיערך בבייג'ינג, בוטל בשל תנאי מזג האוויר הסוערים, נפגשו היום הקבוצה של תומאס טוכל וזו של פפ גווארדיולה למשחק מסקרן.

כמיטב המסורת, שני המאמנים הירבו לבצע חילופים ונתנו הזדמנות ללא מעט שחקנים להוכיח את יכולתם, אולם בסופו של דבר מי שסידר לסיטיזנס את שער היתרון בדקה ה-79 היה סרחיו אגוארו, שגלגל לרשת החשופה את הכדור המצוין שקיבל מדויד סילבה בתום התקפה יפה של התכולים. היתרון של סיטי החזיק מעמד עד לדקה ה-96, ואחרי שהפסידה לבאיירן מינכן במשחק ההכנה הראשון שלה, היא הריחה ניצחון על יריבה גרמנית גדולה, אלא שכריסטיאן פולישיץ' קיבל את הכדור בתוך הרחבה משינג'י קגוואה אחרי תרגיל בקרן קצרה ועם בעיטה חזקה מצא את הרשת וקבע שוויון בשנייה האחרונה של המשחק. לאחר המשחק נערך דו קרב פנדלים מרתק, בו סיטי ניצחה 6:7.

שחקני מנצ'סטר סיטי עם המאמן פפ גווארדיולה. רויטרס
גווארדיולה מתדרך את שחקניו/רויטרס

למרות שפפ גווארדיולה ביצע 11 חילופים במהלך המשחק, סמיר נאסרי שישב על הספסל לא שותף, לאחר שלא זכה לשחק גם במשחק ההכנה הראשון מול באיירן מינכן. פפ סיפר בסיום המשחק כי הצרפתי ומספר שחקנים נוספים שלא נקב בשמם הגיעו לאימוני קדם העונה עם משקל עודף. אחד מהם הוא ככל הנראה קון אגוארו, שתמונות לא מחמיאות שלו הופצו ברשתות החברתיות.

"סמיר הגיע עם משקל עודף אבל המצב השתפר עכשיו", אמר גווארדיולה, "עדיין יש מקום לשיפור, בעונה שעברה הוא היה פצוע ואנחנו רוצים להימנע מזה העונה". למרות זאת הספרדי מרוצה: "אין לי תלונות לקבוצה - ההיפך. אני מאוד מופתע, האוהדים יכולים להיות גאים".

"בכדורגל, העונה מתחילה רגע אחרי שהקודמת מסתיימת", הוסיף, "אין זמן לנוח, אנחנו הולכים להרוג את השחקנים. נוכל לתת להם עוד שבועיים-שלושה אבל יש לוח זמנים לעמוד בו. אנחנו מתחילים בעוד שבועיים, הלוואי והיו לנו עוד משחקי הכנה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נראה מוכן לעונה. אגוארו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully