וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רביד גזל סיכם על חזרתו למכבי נתניה

הקשר בן ה-34, ששיחק בעונה הקודמת באחי נצרת, מצטרף לסגל של דראפיץ': "מבטיח שכקבוצה ניתן הכול כדי לעמוד באתגר". גזל הוא השחקן העשירי שהצטרף לסגל של נתניה

שחקן מכבי נתניה, רביד גזל, מול שחקן מכבי תל אביב, עמנואל מאיוקה. ברני ארדוב
שוב בנתניה. גזל/ברני ארדוב

רביד גזל סיכם היום (חמישי) את תנאיו במכבי נתניה ולמעשה יחזור לקדנציה שלישית בקבוצת נעוריו. הקשר בן ה-34 שיחק בעונה שעברה במכבי אחי נצרת, ובקיץ זומן לאימוני נתניה על ידי המאמן החדש סלובודן דראפיץ'.

אחרי ששותף במשחקי ההכנה, גזל סיכם לעונה אחת ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח לחזור למקום בו גדלתי. עומד בפנינו אתגר לא פשוט, אך אני מבטיח שכקבוצה ניתן הכול על מנת לעמוד בו".

גזל, כאמור, גדל במכבי נתניה וערך את הבכורה בקבוצה הבוגרת בעונת 2000/01. אחרי ארבע שנים עבר למכבי חיפה, שיחק גם בהפועל פתח תקוה ומכבי תל אביב ורשם תשע הופעות בנבחרת ישראל. ב-2008 חזר לשנתיים בנתניה ולאחר מכן לבש גם את מדי הפועל אשקלון, עירוני קרית שמונה, הפועל באר שבע, בני סכנין, עירוני טבריה ואחי נצרת בעונה הקודמת.

הקשר הוותיק מצטרף ברשימת השחקנים החדשים של מכבי נתניה לשון וייסמן, יקיר שינה, קרלוס לואיסה, ניקו אולסק, ניסן דנון, קובי מור והזרים עלי מוחמד, דידייה קוגבניה וברנקו ורגוץ'. כזכור, היורדת לליגה הלאומית תחל את העונה במינוס תשע נקודות.

עוד בנושא:
זהבי: "יכולים להפתיע את איטליה וספרד, ההגעה למכבי ת"א - צעד משמעותי בקריירה"
רק לא להתבזות כמו מכבי חיפה: בית"ר ירושלים מתכוננת לילגבה
שוטה הנבואה: שוטה ארבלדזה מצליח לנטרל את רעשי הרקע במכבי תל אביב

שחקן מכבי נתניה רביד גזל. ברני ארדוב
שוב בנתניה. גזל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully