וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: טוני יאנגר חתם לעונה, רועי הובר וטל זך מצטרפים

28.7.2016 / 11:20

המתאזרח בן ה-36 מצטרף לקבוצה של דן שמיר: "בטוח שהוא יתחבר למקום ויתרום לנו הרבה". הגארד הצעיר יושאל מהפועל ירושלים, גם הסנטר שהשתייך לסגל הרחב של העתודה חתם

טוני יאנגר שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
תחנה שישית בליגת העל. יאנגר/ברני ארדוב

הפועל חולון הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמתו של הפורוורד טוני יאנגר, ששיחק בשנתיים האחרונות במדי אלופת המדינה מכבי ראשון לציון. עם הגעתו של אלישי כדיר לאלופה, נסללה דרכו של יאנגר אל מחוץ לקבוצה, ובחולון החליטו להסתער ולצרפו. "שמח מאוד לקבל שחקן ובן אדם כמו טוני יאנגר להפועל חולון ואני בטוח שיתחבר למקום ויתרום לנו הרבה", אמר המאמן דן שמיר בהודעה לקבוצה של המועדון.

יאנגר (36, 1.98) הגיע לישראל בתור זר לליגה השנייה, ושיחק ברציפות בארץ מאז עונת 2004/5, מלבד תקופה קצרה בליגה ההונגרית. את טעימת הבכורה שלו בליגה הראשונה עשה בראשון לציון בעונת 2004/5, והחזרה שלו למרכז הבמה הייתה בברק נתניה רק חמש שנים לאחר מכן. בעונת 2012/13 קיבל אזרחות ישראלית, בעקבות נישואיו, וחתם בהפועל אילת. עונה לאחר מכן עבר לגלבוע/גליל ואחרי עונה טובה תחת שרון דרוקר עבר עמו לעיר היין ורשם בעונת 2014/15 את עונת השיא שלו בארץ, 10.2 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק. העונה קצת ירד במספריו עם 4.6 נקודות ו-2.6 ריבאונדים כשדקות המשחק שלו הצטמצמו.

כמו כן הודיעו בחולון על החתמתו של רועי הובר, רכז נבחרת העתודה, שיושאל מהפועל ירושלים, וכן של טל זך, שגדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה, ושיחק במגדל העמק ועירוני רמת גן. יאנגר ושני הצעירים מצטרפים לאלכס צ'וברביץ' שהגיע ממכבי חיפה, שלומי הרוש שחתם על חוזה חדש ואל שלושת השחקנים שממשיכים מהעונה שעברה - גוני יזרעאלי, דודו שמריז ואלון ספיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully