וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אדילסון בהייה סיכם לעונה, עם אופציה לעונה נוספת

28.7.2016 / 9:57

הפערים נסגרו: שחקן הכנף הברזילאי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, ישלים את הסגל בצוותא עם הקשר האחורי ז'וליו סזאר, שיחתום. ב-16:00: מסיבת עיתונאים בהשתתפות יואב כץ ואלי כהן

הקשרים ז'וליו סזאר ואדילסון בהייה סיכמו הלילה (בין רביעי לחמישי) לעונה בקבוצה ויהיו חלק מהסגל בעונה הקרובה. בהייה סגר לעונה אם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכן השחקנים איתן מזרחי כשבהמשך יחתום על החוזה באופן רשמי. על מועמדותו של בהייה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, גם סזאר סגר את רוב תנאיו ואמור לחתום לעונה.

אדילסון בן ה-23, שחקן כנף ששיחק בפלוטאס מהליגות המחוזיות בברזיל, הרשים את אלי כהן במהלך מחנה האימונים ויזכה לגיבוי מבן ארצו ז'וליו סזאר בן ה-28, קשר אחורי שהגיע מקבוצת קפיבריאנו ממחוז פאוליסטה ובעברו שיחק באבאי מליגת המשנה בברזיל.

לראשונה מאז החלה את ההכנות לעונה הקרובה, הפועל חיפה תכנס היום ב-16:00 מסיבת עיתונאים באיצטדיון בחיפה, בה ייקחו חלק הבעלים יואב כץ והמאמן אלי כהן. השניים ידברו כמובן על המתיחות בניהם, אבל גם על ההכנות לעונה הקרובה. במועדון מקווים לסכם עוד היום עם הישאם כיוואן, עימו נרשמה התקדמות. החתמת הברזילאים סגרה למעשה את סגל הזרים של הפועל חיפה, שכולל את ברונו פניירו וזרקו קוראץ' שיישארו עונה נוספת, וכן את השוער ההולנדי פיט פלטהאוזן ושחקן הכנף פיליפ יאזביץ', שחתמו בקבוצה.

עוד בנושא:
הפועל חיפה נחתה בישראל עם סזאר ובהייה, שיחתמו לעונה. התקציב אושר
רן אבוקרט הודיע על פרישה: "הפרק שלי בעולם הכדורגל נגמר, מרגיש בר מזל"

אדילסון באהיה, נבחן הפועל חיפה. הפועל חיפה, אתר רשמי
יש רכש. בהייה/אתר רשמי, הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully