וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה נחתה בישראל עם סזאר ובהייה, שיחתמו לעונה. התקציב אושר

26.7.2016 / 8:27

צמד הברזילאים שסיכם את רוב תנאיו ייפגש עם ההנהלה כדי לחתום על חוזה. אלי כהן לשחקנים: "המטרה לסיים כמה שיותר גבוה". גורם במועדון: "הדיבורים מסביב מפריעים, הגיע הזמן שכץ ואלי כהן ידברו על הכל"

אלי כהן מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
תתחדש. אלי כהן/קובי אליהו

הפועל חיפה נחתה הבוקר (שלישי) בנמל התעופה בן גוריון לאחר שסיימה את מחנה האימונים באיטליה, שם קיימה שלושה משחקי אימון. על רקע השמועות בנוגע לעתידו של אלי כהן, שהופרכו אתמול על ידי יואב כץ, המאמן שוחח עם השחקנים לפני הטיסה ארצה וסיכם את המחנה. כהן שאל את השחקנים מספר שאלות, בנוגע למידת שביעות הרצון שלהם מהמחנה ועל רמת העייפות שלהם לאחר האימונים האינטנסיביים שערכה הקבוצה. "חשוב לדבר על המטרות, והן להיות כמה שיותר גבוה העונה", אמר להם כהן.

יחד עם הקבוצה נחתו גם שני הברזילאים, הקשר האחורי ז'וליו סזאר והקשר ההתקפי אדילסון בהייה, שאמורים להיפגש עם הנהלת הקבצה ולחתום לעונה אחת לאחר שרוב הפרטים שלהם סוכמו. "התמודדנו מול קבוצות ברמה הרבה יותר גבוהה מאיתנו ועמדנו במשימה בכבוד", אמרו בקבוצה לאחר הנחיתה. חיפה הפסידה לססואולו 1:0 ונכנעה גם לבולוניה 2:1 (בהייה כבש). המשחק האחרון שנעל את המחנה, מול ברשיה, הסתיים בתוצאה 3:3. לאלה, גולן וקוראץ' כבשו.

במועדון טוענים כי עניין מעמדו של המאמן מפריע לתפקוד התקין של הקבוצה. "היה מחנה אימונים טוב, אבל כל פעם שהנושא הזה עולה מתעסקים בכל מה שמסביב במקום בקבוצה. הגיע הזמן שיואב ואלי יישבו וידברו על הכל כדי לנקות את השולחן אחת ולתמיד".

הקשר ישראל זגורי שוב הוצע לקבוצה אך בשלב זה אלי כהן לא קיבל כל החלטה לצרף אותו. דיא סבע לא משוחרר ממכבי נתניה. קיימת אפשרות שהקבוצה תתחזק במגן שמאלי. לאחר החתמת סזאר ובהייה הקבוצה תמלא את מכסת הזרים שלה ועשויה לצרף עוד שחקן ישראלי אחד כדי שהסגל יושלם.

יואב כץ נפגש עם ראשי הבקרה התקציבית ותקציב הפועל חיפה לעונה הקרובה אושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully