וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קלוד מאקללה סורב. סימונה ואולה סקולרוד ברשימות

28.7.2016 / 8:29

היום שאחרי עזיבת רוני לוי: הצרפתי הוצע לקרלסן שכרגע מעדיף מאמנים מנוסים, הנורבגי שאימן במולדה והאיטלקי שאימן תחת קרלסן גם ברשימות. גורם: "מלכתחילה, לא היו צריכים להביא מנהל מקצועי שאינו הסמכות הבכירה", קהת מתלבט

צילום מסך

בווידאו: משדר מיוחד בעקבות פיטוריו של רוני לוי ממכבי חיפה

רוני לוי עזב רק אתמול (רביעי) את מכבי חיפה, אבל במועדון כבר מאיצים את המגעים כדי למצוא מאמן אחר. אתמול נערכה שיחה בין טור כריסטיאן קרלסן לנשיא המועדון יעקב שחר, בה הבהיר הנורבגי כי הוא רוצה למנות רק מאמן זר. אתמול פרסמנו כי שני מאמנים נמצאים על הפרק והיום התברר כי קרלסן אכן העלה את שמם בשיחות פנימיות, כשניים מתוך רשימה מועמדים.

הראשון הוא בן ארצו, טור אולה סקולרוד, שאימן בהצלחה את הנבחרת הצעירה של נורבגיה, בין היתר ביורו 2013 כאן בישראל (הגיע לחצי הגמר) ובעונה שעברה פוטר ממולדה. השני הוא האיטלקי מרקו סימונה, שאימן את מונאקו כאשר קרלסן הגיע למועדון ב-2012 ובחלוף שלושה חודשים פינה את מקומו לטובת קלאודיו ראניירי. סימונה, חלוץ מילאן ונבחרת איטליה בעבר, אימן בעונה הקודמת את טור מליגת המשנה בצרפת. שם נוסף שהוצע לקרלסן אמש הוא קלוד מאקללה הצרפתי. במועדון טוענים כי קרלסן מסרב בינתיים להצעה בטענה שהוא לא מספיק מנוסה. מאקללה (43) פוטר מבאסטיה הצרפתית ב-2014 אחרי חצי שנה בלבד, ובעונה החולפת שימש כמנהל ספורטיבי במונאקו, אותה עזב לפני כחודש.

עוד בנושא:
רוני לוי עוזב את מכבי חיפה, טור כריסטיאן קרלסן רוצה מאמן זר
חילוקי הדעות והשיחה הקשה: הסיבות לעזיבת רוני לוי את מכבי חיפה
קצת סדר בבלגן: אורן יוסיפוביץ על עזיבת רוני לוי את מכבי חיפה

קלוד מקאללה. GettyImages
הוצע לירוקים. מאקללה/GettyImages

סביר להניח שקרלסן יביא מאמן מנוסה שהוא מכיר, ולא מאמן שלא עבד איתו או שלא היה להם קשר בעבר", רמזו במכבי חיפה, שם מקווים כי המינוי יתבצע כבר בשבוע הקרוב. היום אחר הצהריים תערוך הקבוצה אימון פתוח לתקשורת, סגור לקהל, אליו עשוי להגיע שחר. אתמול שוחח אסף בן דב עם השחקנים וסיפר להם את מה שכבר ידעו קודם לכן – שהוחלט להיפרד מהמאמן. גורם במכבי חיפה אמר אתמול: "הבעיה הכי גדולה במינוי של קרלסן היא לא עצם המינוי עצמו, אלא מה שקדם לה. מלכתחילה, לא היו צריכים להביא מנהל מקצועי שאינו הסמכות הבכירה. ידענו שזה יתפוצץ בסוף".

הבוקר מתבררים פרטים נוספים מהשיחה אמש. במהלך השיחה אתמול בין לוי להנהלה, אמר המאמן כי הוא מרגיש שהדברים לא מתקדמים כפי שרצה מבחינת הרכש. לוי נתן מספר דוגמאות לעסקאות שהיו אמורות להיסגר בעבר. גם נושא קרלסן עלה כמובן. "באותו רגע היה ברור שצריך להיפרד מאחד מהם. רוני לא מסוג המאמנים שיישאר בכוח. בניגוד למה שחושבים, השיחה איתו הסתיימה בצורה טובה. למרות המשקעים בשיחה שחר חיבק אותו, והם החליטו יחד שהם יוצאים לדרך חדשה". נראה כי השיחה עם קרלסן בשבוע שעבר, עליה דיווחנו אתמול, היא זאת ש"שברה את גב הגמל". גורם בחיפה הסביר: "ברגע שמאמן ומנהל ספורטיבי חלוקים בנוגע לעבודה שלהם, יש בעיה. מאותו רגע זה רק הלך והדרדר". חיפה הוציאה אתמול הודעה נוספת בה היא מודה ללוי על הגביע שהביא לקבוצה. המאמן עצמו ימתין עכשיו בבית להצעות, ככל הנראה מחו"ל. שמוליק חנין יעביר את האימונים. היום יגיע לכפר גלים רונן גבאי. הוא ייפגש עם ההנהלה שתציע לו פיצוי תמורת עזיבה.

בעקבות עזיבת רוני לוי, הקשר רועי קהת שלגביו מתנהל משא ומתן עם אוסטריה וינה מתלבט לגבי ההצעה של הירוקים. הסיבה לכך היא העובדה שרוני לוי שוחח עם הקשר והבטיח לו כי הוא בונה כשחקן מוביל. במועדון ציינו כי הם עדיין בונים על קהת, אך נראה שהקשר עצמו יעדיף להמתין מעט כדי לשמוע עד כמה בונים עליו מבחינה מקצועית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully