וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ריאל הפסידה 3:1 לפ.ס.ז', מילאן גברה על באיירן בפנדלים

טורניר ה-ICC בארה"ב נפתח עם שני משחקים מסקרנים: הבלאנקוס חטפו שלישייה במחצית הראשונה כולל גולאסו של ילד הפלא איקונה (2), ריברי כבש צמד אבל לא מנע מבאיירן מינכן הפסד 5:3 לרוסונרי

איקונה, פריס סן ז'רמן, כובש. GettyImages
זה ילד זה? איקונה מסיים את הסלאלום/GettyImages

טורניר ה-ICC, בו משתתפות שלל קבוצות בכירות בכדורגל העולמי, יצא לדרך הלילה (בין רביעי לחמישי) באוהיו, ארצות הברית, עם מפגש מסקרן בין ריאל מדריד ופריס סן ז'רמן שהסתיים ב-1:3 לזכות הצרפתים. הבלאנקוס נראו חלודים ולא בכושר במשחק ההכנה הראשון שלהם במסע לארצות הברית. זינדין זידאן פתח עם אלברו מוראטה לראשונה מאז חזר מיובנטוס, אבל אונאי אמרי רצה להכתיב את הקצב מהרגע הראשון ופתח עם טיאגו סילבה, חאבייר פאסטורה, לוקאס מורה ואדינסון קבאני. המהלך הצליח לו יפה מאוד.

ילד הפלא ג'ונתן איקונה, בן 18, כבש אחרי מבצע סולו מרהיב כבר בדקה השנייה, ומגן הרכש תומא מונייה, שהחליף את טיאגו סילבה שנפצע בדקה ה-12, המשיך את הבליץ עם צמד בדקות 35 ו-40. מרסלו הצליח לצמק ל-3:1 לפני הירידה להפסקה עם פנדל מוצלח. זידאן ביצע הרבה חילופים עם פתיחת המחצית השנייה (כולל הכנסת בנו הקשר אנצו, בעוד הבן השוער לוקה נותר על הספסל) והבלאנקוס שלטו במשחק, אבל לא הצליחו לכבוש פעם נוספת.

במשחק נוסף שנערך בשיקגו מילאן גברה 3:5 על באיירן מינכן בפנדלים אחרי 3:3 דרמטי בתום 90 דקות. אמבאיי ניאנג העלה את מילאן ליתרון בדקה ה-23, פרנק ריברי השווה (29), דויד אלאבה הפך (38), אבל אנדראה ברטולאצ'י (49) ויוראי קוצ'קה (61) קבעו עוד מהפך, לא לפני שריברי השלים צמד בתוספת הזמן ושלח את ההתמודדות לדו קרב פנדלים. הרוסונרי היו קצת יותר מדויקים בבעיטות להם מ-11 מטר והשלימו ניצחון שני בהכנה.

שחקני מילאן חוגגים עם אנדראה ברטולאצ'י. GettyImages
ברטולאצ'י חוגג עם החברים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully