וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "זו הפעם הראשונה שלנו במעמד הזה, אנחנו מלאי אמביציה"

27.7.2016 / 19:45

בית"ר ירושלים ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הראשון מול ילגבה במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט 5) והמאמן לא חושש: "מלא ביטחון בשחקנים". עדיין לא ברור אם קלטינס יהיה כשיר

סיבוב שלישי, משחק ראשוןמחצית28/07/2016
ילגבה
    1:0
      בית"ר ירושלים
      צילום מסך

        בצל פרשת 'לה פמיליה', בית"ר ירושלים תתארח מחר (חמישי, 20:00, ספורט 5) בלטביה במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, ותתמודד מול ילגבה המקומית. היום הקבוצה ערכה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, כאשר המאמן רן בן שמעון והבלם דן מורי הגיעו כדי לענות על השאלות.

        "זו הפעם הראשונה שלנו במעמד הזה, אנחנו מתרגשים ומלאי אמביציה". אמר המאמן. "אנחנו עומדים לשחק מול קבוצה טובה וקשוחה. עם זאת, אני מלא ביטחון בשחקנים שלי. אנחנו מתכוננים למשחק קשה ומכבדים את היריבה. התכוננתי וצפיתי בהרבה משחקים של ילגבה, אך זה לא משנה כמה אני יודע עליהם אלא מה אצליח להעביר לשחקנים".

        הבלם דן מורי אמר: "מדובר במשחק חשוב עבורנו, ננסה להגיע הכי מוכנים שאפשר ונעשה הכל כדי להשיג תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה אלינו הביתה".

        הירושלמים מגיעים לאחר שבסיבוב השני התקשו אך הצליחו לעבור את אומוניה ניקוסיה הקפריסאית בזכות שערי חוץ (3:3 בסיכום שני המפגשים). בצוות המקצועי מקווים שדוד קלטינס יהיה כשיר ויוכל לפתוח בקישור, כאשר עוז ראלי או טל בנש יפתחו בצד ימין. אם קלטינס לא יהיה כשיר, יירד עידן ורד לעמדה אחורית יותר בקישור. מי שלא יצאו עם הקבוצה הם קובי מויאל המוצהב, שלומי אביסידריס ונאור סבג.

        הרכב משוער, בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עוז ראלי, חסוס רואדה, דן מורי, אורי מגבו, קלאודמיר, עידן ורד, לידור כהן, דן איינבינדר, עומר אצילי, איתי שכטר.

        עוד בנושא:

        "אנחנו רוצים יותר מכולם שכל מי שגורם נזק לבית"ר ירושלים ייענש"
        כל שחקני בית"ר ירושלים עברו בבקרה לקראת משחקי גביע הטוטו
        גל מעצרים נוסף בפרשת 'לה פמיליה': 15 חשודים נוספים נחקרים

        מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. נועם מושקוביץ
        "צפיתי בהרבה משחקים של היריבה". בן שמעון/נועם מושקוביץ

        בצד השני, הקבוצה הלטבית מגיעה לאחר שהשלימה 0:3 על סלובן ברטיסלבה בסיכום שני המשחקים בסיבוב הקודם (0:3 ביתי במשחק השני). להבדיל מבית"ר ירושלים, הלטבים נמצאים במהלך הליגה ולאחר 14 מחזורים, הם נמצאים במקום הרביעי בטבלה, תשע נקודות פחות מהמוליכה, כאשר לפני יומיים גברו במשחק ליגה 0:2 על ריגאס. בעונה שעברה הודחו בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית וסיימו במקום הרביעי בליגה. על הנייר הקבוצה ממזרח אירופה פחות טובה מזו של אלי טביב, עם שווי שוק של 2.9 מיליון יורו. היא הוקמה בשנות ה-70 וב-1977 העפילה לראשונה לליגה הבכירה. רוב השחקנים בסגל הם מקומיים כאשר חמישה מהם שייכים לסגל הנבחרת.

        מי שפתחו טוב את העונה הם אנדריי קובאלובס בן ה-27 שכבש שלושה שערים ובישל שניים, והחלוץ אולג מלאשנוקס, שהספיק לשחק מעט בצ'כיה לפני שחזר לקבוצה, שם כבש כבר מעל 30 שערי ליגה בקריירה. הקשר הליטאי מינדאוגאס גריגרביצ'יוס כבש גם הוא שני שערים בשלוש הופעות בלבד, מאז שהגיע לקבוצה בתחילת חודש יולי. הבלם הסנגלי עבדולאי דיאלו ייעדר בגלל הכרטיס האדום שספג בדקת הסיום ב-0:3 על סלובן בשבוע שעבר, כשהקשר אנדרייס פרפלוטקינס, שהיה מועמד למכבי חיפה לפני כמה שנים, ערך השבוע בכורה במדי יגלבה (0:2 על ריגאס) וצפוי לפתוח גם הפעם. המאמן הליטאי, שאוליוס שירמליס בן ה-60, מונה לפני חודש לאימון הקבוצה ובעברו היה עוזר מאמן נבחרת ליטא.

        הרכב משוער, ילגבה: קספארס איקסטנס, גינטס פריימאניס, איגורס סבצ'קנובס, ויטאליס סמירנובס, ואלריס רדיקו, בוריס בוגדאשקינס, ארטיס לזדינש, אנדרייס קובאלובס, אנדרייס פרלפוטקינס, מינדאוגאס גריגרביצ'יוס, אולגס מלאשנוקס.

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully