וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו רוצים יותר מכולם שכל מי שגורם נזק לבית"ר ירושלים ייענש"

26.7.2016 / 14:18

בקבוצה הגיבו למעצר של עשרות אוהדים מארגון "לה פמיליה", אך שמרו על איפוק: "לא נמהר לצאת בהצהרות. מדובר בעבודה משטרתית ואין לנו נגיעה בנושא". במועדון מקווים שקלטינס יהיה כשיר לחמישי, ראלי או בנש יפתחו בעמדת המגן הימני

מרום שפיצר

בית"ר ירושלים קיבלה הבוקר (שני) עשרות בקשות לתגובה בנוגע למעצר חברי "לה פמיליה". "מדובר בעבודה משטרתית ואין לנו נגיעה בנושא", נמסר מהמועדון. "בואו נשאיר את העבודה למי שאמור לטפל בה ולא נמהר לצאת בהצהרות". שלא לייחוס אמרו במועדון: "אנחנו רוצים יותר מכולם שכל מי שגורם נזק כלכלי ותדמיתי למועדון ייענש אבל כבר היו בעבר מעצרים שנגמרו בכלום. זה יפה שיצאה הודעת משטרה ונעצרו אנשים. אם יהיו דברים מעשיים עם כתבי אישום והוכחות אפשר יהיה לצפות מהמועדון להגיב, אחרת אין שום טעם שנצא בהצהרות".

אגב, מספר מאוהדי הקבוצה פרסמו ברשתות את שמו של מי שלטענתם הוא הסוכן הסמוי וכמו כן את מספר הטלפון שלו אך הפרטים ירדו לאחר הוראת משטרה. החשודים מובאים להארכת מעצר ראשונה כאשר ההערכה היא כי תהיה בקשה להארכת מעצר שנייה ושלישית בשבוע הקרוב לצורך השלמת חקירה וניסיון להגיש כתבי אישום.

בצד המקצועי הקבוצה יצאה לריגה דרך איסטנבול לקראת המשחק נגד יגלאבה במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. בצוות המקצועי מקווים שדוד קלטינס יהיה כשיר ויוכל לפתוח בקישור כאשר עוז ראלי או טל בנש יפתחו בצד ימין. אם קלטינס לא יהיה כשיר, יירד עידן ורד לעמדה אחורית יותר בקישור. מי שלא יצאו עם הקבוצה הם קובי מויאל המוצהב, שלומי אביסידריס ונאור סבג. בשל מחסור בטיסות בבית"ר ירושלים ויתרו על הוצאתו בנפרד היות ולא יהיה חלק מהסגל. רועי זיקרי ודני פרדה שאינם בתכניות נשארו בארץ.

אגב, ביום ראשון תשחק בית"ר ירושלים בגביע הטוטו נגד מ.ס אשדוד. בקבוצה יבחנו במשחק את הקשר הברזילאי אנדרסון שמתאמן כבר למעלה מחודש. במועדון מצפים להגעתו של אריק סאבו לאחר חתונתו אך לוקחים בחשבון את האופציה שיסרב וייאלצו לתבוע אותו.

עוד בנושא:

עשרות אוהדים מארגון "לה פמיליה" הובאו להארכת מעצר, המשפחות מחו
סוכן משטרתי סמוי ב"לה פמיליה" הביא למעצר של 50 חברי הארגון
כל שחקני בית"ר ירושלים עברו בבקרה לקראת משחקי גביע הטוטו

שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס. ברני ארדוב
ישחק? קלטינס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully