וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: אייל שולמן ובן אלטיט על סף סגירה

26.7.2016 / 23:53

הקבוצה מעיר הנמל מתקרבת להשלמת הסגל הישראלי שלה ואמורה לצרף את הגארד (28, 1.92) שסיים את דרכו בחולון, והסנטר (23, 2.08) ששיחק אשתקד עם מאיר טפירו, מאמן הקבוצה, בקרית גת

one

מכבי אשדוד/באר טוביה ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה הקרובה, עם המאמן החדש מאיר טפירו על הקווים, כשבקבוצה נחושים להשלים את הסגל הישראלי בימים הקרובים. שני השחקנים שאמורים להגיע לעיר הנמל הם הרכז אייל שולמן והסנטר בן אלטיט, ששיחק עם טפירו בעונת הפרישה שלו במכבי קרית גת. שולמן, שקיבל הודעה מהפועל חולון כי עליו לחפש קבוצה לעונה הבאה מאחר והוא לא בתוכניות, צריך עוד לסגור את ענייניו הכספיים מול הקבוצה הסגולה לפני שיוכל להצטרף לאשדוד.

שולמן (28, 1.92) רשם בעונה שעברה 7.8 נקודות ו-2.7 אסיסטים בממוצע למשחק במדי חולון, שהייתה הקבוצה הרביעית שלו בליגת העל אחרי מכבי ראשון לציון, ברק נתניה ועירוני נהריה. אלטיט (23, 2.08) קיבל לראשונה בקריירת המשחק שלו יותר מ-10 דקות למשחק בממוצע, ורשם 4.2 נקודות ו-2 ריבאונדים למשחק ב-11.4 דקות. לפני כן הספיק להעביר שתי עונות בסגל של מכבי תל אביב ועונה נוספת בבני הרצליה.

טפירו החתים עד כה באשדוד שלושה ישראלים - הגארד הצעיר יפתח זיו שהגיע מבני הרצליה, הגארד-פורוורד אדם אריאל ששיתף פעולה עם שולמן בהפועל חולון בעונה שעברה והפורוורד ג'ייק כהן שמגיע אחרי עונה בליגה היוונית. אשדוד אף צירפה את הפורוורד אד דניאל שהעביר את כל הקריירה המקצוענית שלו בליגה האיטלקית.

אייל שולמן שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
אייל שולמן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully