וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה החדש של טיירון לו בקליבלנד: 35 מיליון דולר לחמש שנים

המאמן בן ה-39 סיכם על חוזה ארוך טווח במסגרתו ירוויח כמו ריק קרלייל וסטן ואן גנדי. ווסטברוק "כעוס ופגוע" מדוראנט, טיילר ג'ונסון חושף: "הקאתי אחרי שאמרו לי שארוויח 50 מיליון דולר. כאילו, מה?"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

כשטיירון לו ירש את דיוויד בלאט וקודם לעמדת המאמן הראשי של קליבלנד, הוא ביקש שלא לחתום על חוזה חדש ולהשאיר בתוקף את חוזהו המקורי שנחתם בעת שמונה לעוזרו. הלילה (בין שני לשלישי) התברר שהמהלך הזה השתלם לו, ובגדול: לו סיכם על חוזה לחמש שנים נוספות בקאבס במהלכן ירוויח לא פחות מ-35 מיליון דולר, שדרוג עצום ביחס לשכר שהוצע לו במהלך העונה, 9.5 מיליון לשלוש שנים.

בכך הפך לו בן ה-39 למשתכר השלישי הכי גבוה מבין המאמנים ב-NBA עם שכר שנתי של שבעה מיליון דולר, כמו קולגות בכירים דוגמת ריק קרלייל וסטן ואן גנדי. ארבע השנים הראשונות בחוזה מובטחות, בעוד שהשנה החמישית היא בגדר אופציית קבוצה.

לו ממילא הרוויח לא מעט: חוזהו המקורי, במסגרתו אמור היה להרוויח 6.5 מיליון דולר לארבע שנים, הציב אותו כעוזר המאמן עם המשכורת הכי גבוהה ב-NBA. כך או אחרת, נראה שלו הרוויח את החוזה הגדול שלו ביושר. מאז שנכנס לנעליו של בלאט הוא הצעיד את הקאבס למאזן 14:27 בחצי השני של העונה הרגילה וכמובן, לאליפות ראשונה בהיסטוריה אחרי 3:4 מורט עצבים מול גולדן סטייט בסדרת הגמר, במהלכה ביצע התאמות מרשימות וקצר שבחים רבים בארצות הברית.

עוד בנושא:
מייקל ג'ורדן מביע עמדה בנוגע לאלימות בארה"ב: "לא יכול לשתוק יותר"
דיווח: סי ג'יי מקולום האריך את חוזהו בפורטלנד וירוויח 106 מיליון דולר

טיירון לו מאמן קליבלנד קאבלירס אחרי הזכייה באליפות. AP
וואחד שדרוג. לו/AP

עוד חדשות ב-NBA

* סיפור משעשע ברוח התקופה ב-NBA: טיילר ג'ונסון, עד לא מזמן שחקן שולי ואלמוני למדי במיאמי, סיפר על התגובה הקיצונית שלו למשמע הבשורה המפתיעה: ברוקלין החתימה אותו לארבע שנים תמורת לא פחות מ-50 מיליון דולר. "הקאתי כמה פעמים ברצף אחרי ששמעתי את המספר הזה. כאילו, מה? הייתי המום. אפילו ירדתי במשקל רק בגלל החרדה ממה שעלול לבוא בהמשך. כן, אני שמח להצטרף לברוקלין, אבל יש עליי לחץ שלא הכרתי לפני כן", אמר הגארד, שללא ספק הפך לאחד המרוויחים הגדולים מהעלייה בתקרת השכר.

* ב-ESPN מדווחים: ראסל ווסטברוק "עצבני ופגוע" מכך שקווין דוראנט לא התקשר כדי להודיע לו אישית על המעבר לגולדן סטייט. "ראס זועם לא רק על עצם ההחלטה, אלא על העובדה שאחרי כל כך הרבה שנים יחד אין לקווין את האומץ להתקשר ולומר לו את כל האמת. זה היה אקט פחדני", סיפר גורם בת'אנדר. עוד נכתב שווסטברוק הופתע לחלוטין מהמעבר משום שהיה משוכנע משיחות קודמות עם דוראנט שבכוונתו להישאר.

* כרמלו אנתוני ממשיך לעמוד בחזית הפוליטית שהציבו שחקני ה-NBA לאחרונה. אמש מלו כינס מסיבת עיתונאים לצד שלל שחקנים מנבחרות הנשים והגברים של ארצות הברית והבטיח כי גם הם תומכים במהלכים הפוליטיים שבוצעו לאחרונה בספורט. מלו גם הגיב לדבריו של מייקל ג'ורדן, שסוף סוף נקט עמדה בנוגע לאלימות כלפי שחורים בארצות הברית. "התגובה של מייקל מבריקה ובאמת הגיע הזמן. הוא הפנים של הדור שלנו וחשוב מאוד שישמיע את קולו בנושא".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
לא שוכח כל כך מהר. ווסטברוק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully