וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו פרננדס פרש מכדורגל בגיל 37: "תודה לכל האוהדים"

הקשר הארגנטינאי שזכה עם בית"ר ירושלים בגביע המדינה ב-2009 ושיחק גם בהפועל חיפה והפועל עפולה, תלה את הנעליים: "זמן לומר שלום לקריירה נפלאה ב-14 קבוצות וחמש מדינות שונות"

דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שער אחד בליגת העל. דריו פרננדס/ברני ארדוב

דריו פרננדס, קשר בית"ר ירושלים לשעבר, פרש הערב (שני) מכדורגל מקצועני ונפרד מאוהדיו בהודעה שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו. הארגנטינאי בן ה-37 הספיק לזכות עם הירושלמים בגביע המדינה בעונת 2008/09 ואת הקריירה סיים במדי אולימפיאקוס וולוס מהליגה השנייה ביוון, כשמשחקו האחרון היה בסוף ינואר.

פרננדס כתב: "אני רוצה להודיע על פרישתי מכדורגל מקצועני. זה הזמן לומר שלום לקריירה נפלאה ב-14 קבוצות וחמש מדינות שונות. אני רוצה להודות למשפחה שלי, לכל הקבוצות בהן שיחקתי, לחברים וכמובן לאוהדים. תודה על כל האהבה, הכבוד והתמיכה. תודה רבה, אני אוהב אתכם".

הקשר הארגנטינאי, שהחל את דרכו בספורטינג פונטה אלטה ושיחק בארצו במדי אולימפו, קילמס, גודוי קרוס וצ'קאריטה, נחת בישראל בקיץ 2008, אחרי שלוש שנים בפאניוניוס היוונית. בעונת הבכורה שלו בבית"ר ירושלים היה שותף לזכייה בגביע מול מכבי חיפה, וכבש את שער הבכורה שלו לרשת הירוקים כמה ימים לאחר מכן, במחזור האחרון של הליגה. לאחר מכן הושאל לאריס סלוניקי, חזר לבית"ר והמשיך לאלקי לרנקה, לפני עוד קאמבק למדים הצהובים-שחורים. בהמשך שיחק גם בהפועל חיפה והפועל עפולה מהליגה הלאומית, אך נותר עם שער ליגה בודד בישראל ועוד אחד במדי בית"ר בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully