וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאן פולידו ייעדר מול הפועל באר שבע, יאניס מניאטיס בספק

חלוץ אולימפיאקוס לא כשיר ולא ישחק בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, הקפטן עשוי לקבל מנוחה במשחק הראשון, בוחאלאקיס אמור להחליפו ולערוך בכורה אירופית. ויקטור יחזיר את פורטוניס לעמדה שמאחורי החלוץ

באדיבות ערוץ 20

בווידאו: תקציר ה-2:3 של הפועל באר שבע על שריף טירספול בסיבוב הקודם

אולימפיאקוס היוונית סיימה את הכנותיה לקראת המשחק הראשון מול הפועל באר שבע במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות מחר (רביעי, 21:45) שיהיה גם משחקה הרשמי הראשון בעונת 2016/17. היוונים מגיעים כפייבוריטים ברורים למפגש, אבל מודאגים ממצב הקבוצה שעדיין מחפשת חיזוק לחלק הקדמי ולא ננעלה על שיטת משחק במהלך תקופת ההכנה.

שחקני אולימפיאקוס מתכוננים למשחק

אלחנדרו דומינגס חזר לאימונים מלאים ויהיה בסגל, אך לא מתוכנן לפתוח. גם החלוץ אלאן פולידו ייעדר, לאחר שלא הצליח לסיים את האימון המסכם. מי שנמצא בספק הוא הקפטן יאניס מניאטיס, שלא התאמן עם הקבוצה ביומיים האחרונים בגלל עומס ובצוות המקצועי מעדיפים שלא לסכן אותו במשחק הראשון. אנדראס בוחאלאקיס בן ה-23 יתפוס ככל הנראה את מקומו במרכז השדה לצד לוקה מיליבוייביץ' ויערוך בכורה אירופית, כשהמאמן ויקטור סאנצ'ס החליט בעקבות משחקי האימון המאכזבים לוותר על ה-4-3-3 עם קוסטאס פורטוניס באגף שמאל ולהחזירו לעמדה מאחורי החלוץ ב-4-2-3-1. בראון אידייה הניגרי יהיה האיש שיוצב בחוד.

אולימפיאקוס תקיים את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק ב-18:30, שעה לאחר מכן תחל מסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע וב-20:00 ייערך האימון המסכם של האלופה הישראלי.

השופט יהיה הפורטוגלי מנואל דה סוזה, שניהל את המשחק בו הפסידה ישראל 2:1 לקפריסין באוקטובר אשתקד וכן את ההפסד של מכבי חיפה לשאלקה בשלב הבתים של הליגה האירופית בספטמבר 2011.

הרכב משוער: סטפנוס קאפינו, דיוגו פיגייראס, אלברטו בוטיה, דימיטריוס סיובאס, איבן דה לה בייה, לוקה מיליבוייביץ', אנדראס בוחאלאקיס, קוסטאס פורטוניס, סבה, ג'ימי דורמאז, בראון אידייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully